Geachte heer/mevrouw,
Mijn abonnement is per 1 april gewijzigd van Simyo Geregeld naar Weinig, hier heb ik ook een bevestigingsmail van gehad. Nu kan ik sinds afgelopen zondag niet meer zien hoeveel belminuten ik nog heb. Als ik inlog krijg ik een foutmelding, error 500: internal server error. Het lijkt wel alsof ik geen abonnement meer heb want ik heb nu twee keer gebeld en krijg hier een geldbedrag voor berekend en dat klopt niet lijkt me.
Kan iemand dit uitzoeken voor mij?
Met vriendelijke groet,
Bianca Klumper
Welkom op het forum Bianca,
Vreemd genoeg is uw belbundel bij het wijzigen van de bundels uit het systeem gehaald. Wij hebben dit inmiddels kunnen herstellen. We zullen de onterecht berekende verbruikskosten (4,74 euro) verrekenen met uw factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Vreemd genoeg is uw belbundel bij het wijzigen van de bundels uit het systeem gehaald. Wij hebben dit inmiddels kunnen herstellen. We zullen de onterecht berekende verbruikskosten (4,74 euro) verrekenen met uw factuur. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Ik heb de factuur van de maand april gehad en hier staan nog wel de verbuikskosten op (4,74 euro) die onterecht zijn, zie bericht van Alex.
Graag deze crediteren want dit is niet goed.
Groet
Bianca
Ik heb de factuur van de maand april gehad en hier staan nog wel de verbuikskosten op (4,74 euro) die onterecht zijn, zie bericht van Alex.
Graag deze crediteren want dit is niet goed.
Groet
Bianca
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.