.

Beantwoord

Extreem hoge kosten voor het gaan over mijn bundel. Kan hier iets aan gedaan worden?

  • 25 March 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Hallo, ik ben onwetend over mijn bundel heengegaan. Ik heb een abbonement van 10 euro per maand waarbij ik 10GB krijg. Ik ben 1GB over mijn bundel heengegaan en moet nu 258 euro betalen (????) en ook nog is 105 euro betalen om mijn simkaart te deblokkeren. Hoe is dit mogelijk? Als ik kijk naar mijn vebruik ging alles prima totdat ik aan het slapen was en oppeens allemaal MB’s werden gebruikt en nu in totaal meer dan 350 euro moet betalen!!!!! Ook kan ik jullie “gratis” service nummer niet bereiken dus dat gaat ook lekker zeg. Ik zou heel graag met iemand hierover kunnen praten want dit klopt toch allemaal niet? Ik heb nog 6 dagen dus zou dat dit Z.S.M. samen kan worden opgelost…. Hier schrik je echt van, dit zijn veel te extreme kosten voor buitenbundel gaan… (ook nog terwijl je slaapt!!!!!!!)

icon

Beste antwoord door Amy 26 March 2024, 11:18

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Zodiak2,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! 

Om extra kosten te voorkomen sturen wij altijd twee waarschuwing sms'jes. Eén bij 80% en één bij 100% verbruik van de internetbundel. Als er na het ontvangen van deze sms'jes geen actie wordt ondernomen en er wordt internet verbruik geregistreerd op de simkaart (bewust of onbewust) betaal je het buiten bundel tarief van €0,15 per MB aangezien wij geen dataplafond hebben. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Het is begrijpelijk dat je geen actie kon ondernemen als je lag te slapen op het moment van het verbruik. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Groetjes,
Amy

Reageer