.

Beantwoord

Even schrikken: de maandelijkse afschrijving

  • 31 August 2012
  • 9 reacties
  • 974 Bekeken

Ik kom er na 30 minuten wachten op de helpdesk achter dat alle telefoonkosten voor mij buiten de bundel zijn berekend. Dat is even schrikken, want dat resulteert in een rekening van bijna 100€. Mijn bundel blijkt niet te zijn geactiveerd, terwijl dat we op Mijn Simyo staat aangegeven.

Ik krijg zo langzamerhand een onbestemd gevoel bij de dienstverlening van Simyo. Gelukig kun je per maand opzeggen, maar misschien werkt dat ook niet. Storneren van geïncasseerde bedragen lijkt dan nog de enige optie. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen, maar houd mijn hart vast.

Benieuwd of anderen deze ervaring ook hebben.
icon

Beste antwoord door Wayne 3 September 2012, 13:21

Bekijk originele reactie

9 reacties

Heb dezelfde ervaring

had maandbundel geaktiveerd tot 1-8-2012

Vervolgens gaat simyo over 

na een maand op dag  afrekening  per data hoeveelheid

Terwijl er geen te goed is(prepaid ) 
nu staat er op factuur dat ze nog 23 euro te goed hebben

over periode van 10 dagen  - 10-8-2012

Advies : geen abbo prepaid bij Simyo nemen

Beter niets bij Simyo afnemen

😞
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum andrev,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad een internetbundel aangevraagd van 01-07 t/m 31-07. De internetkosten voor deze periode zijn ook binnen de bundel berekend. Zou je mij even kunnen laten weten wat er volgens jou precies onterecht berekend is?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Tony S,

Volgens onze gegevens heb je reeds contact met de klantenservice gehad en zullen de onterechte kosten gecrediteerd worden.
Welkom op het forum andrev,

Volgens onze gegevens heb je inderdaad een internetbundel aangevraagd van 01-07 t/m 31-07. De internetkosten voor deze periode zijn ook binnen de bundel berekend. Zou je mij even kunnen laten weten wat er volgens jou precies onterecht berekend is?


Alles wat na 31-7-2012 is berekend

a .verlengen maandbundel was niet mogelijk op 31-7 -2012
b dagbundel wordt continue berekend  terwijl geen tegoed was hierdoor binnen 10 dagen 23 euro berekend
Dit kan toch niet de bedoeling zijn
In ieder geval heb ik direkt alles geblokt en ben er klaar mee
Reputatie 5
Badge +10
Hoi andrev,

Jammer dat je er klaar mee bent. Vreemd genoeg zie ik verder geen aankopen van dag bundels terug zoals je zelf aangeeft. Omdat je vorige maandbundel t/m 31/7 liep, heb je niet nog een maandbundel kunnen activeren. Je kunt immers niet 2 actieve internet bundels hebben.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Waar kan ik zien wanneer mijn actie afloopt.

Zowel voor de belbundel als de internet bundel.

Staat dit ergen bij mijn Simyo ????
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Martijn,

In je contract kun je deze informatie terug vinden. Ik heb het ook even voor je opgezocht. De korting op je belbundel verloopt op 1/6/13. De korting op je internet bundel loopt tot 4/12/12.

Off-topic. Je vraag past eigenlijk niet zo goed in dit topic. Je kunt hier beter een eigen topic voor aan maken of zoeken of er een topic is met een zelfde vraag.

Groetjes,

Alex
Update 4 weken later: er wordt wederom een bizar hoog bedrag afgeschreven (191 €) en de bundel blijkt nog steeds niet te zijn geactiveerd.

Simyo heeft wel de vorige keer het te veel betaalde bedrag teruggestort, maar ik wil er gewoon niet elke maand achter komen dat er niets van klopt, een half uur in de wachtrij staan van het contactnummer en vervolgens horen dat het wordt opgelost. Had ik het maar nooit gedaan...

Overigens is de wachttijd wel verbeterd. 14 minuten, en 5 minuten wachten totdat de medewerker het heeft uitgezocht (vorige keer 35 en 17 minuten).

Kortom, nog steeds een dikke onvoldoende voor Simyo! Wederom gezakt in de herkansing. Game over.

Tony
Badge +2
Beste Tony S,

Als eerste onze excuses voor het ongemak. Uit onze gegevens blijkt dat wij op 04-10 een terugbetaling van € 164,80 in werking hebben gesteld. Dit bedrag staat als het goed is al op je rekening. Als dit niet het geval is zal het begin komende week op je rekening moeten staan.

Groetjes,

Arie

Reageer