.

Beantwoord

Eerder overstappen dan contractsdatum

  • 1 February 2014
  • 1 reactie
  • 470 Bekeken

Badge
Daar ik op het grens gebied woont blijken mijn kosten veel hoger uit te vallen dan verwacht. Daarom wil ik een abonnement afsluiten bij een andere provider die grensoverschijdende abonnementen heeft. is het mogelijk mijn GSM nummer eerder over te dragen dan dat mijn abonnement afloopt? Werkt Simyo hier aan mee? Ik heb totaal 5 personeels abonnementen lopen op dit moment bij Simyo. Ben verder erg tevreden maar voor mij persoonlijk is deze oplossing te duur. Mvg KP
icon

Beste antwoord door Natascha 3 February 2014, 11:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Daar ik op het grens gebied woont blijken mijn kosten veel hoger uit te vallen dan verwacht. Daarom wil ik een abonnement afsluiten bij een andere provider die grensoverschijdende abonnementen heeft. is het mogelijk mijn GSM nummer eerder over te dragen dan dat mijn abonnement afloopt? Werkt Simyo hier aan mee? Ik heb totaal 5 personeels abonnementen lopen op dit moment bij Simyo. Ben verder erg tevreden maar voor mij persoonlijk is deze oplossing te duur. Mvg KP

Hoi Superk,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een jaar abonnement hebt bij Simyo. Wanneer je eerder wilt overstappen naar een ander provider dan kan dit alleen wanneer je een afkoopsom betaalt. Mocht je het abonnement willen afkopen dan verneem ik dit van je.

Reageer