.

Beantwoord

Een e-mail dat Simyo jarig is, is dit wel in orde?

  • 4 December 2015
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

Ik kreeg gisteren een mail van Simyo, dat ze zoveel jaar bestaan en dat er een actie was: geeft je telefoonnummer en dan doe je mee aan een verloting, je kunt dan een Samsung telefoon winnen of een andere gadget. Dat heb ik gedaan, ik heb mijn telefoonnummer ingevuld.

Mijn vrouw en dochter hebben ook Simyo, maar die hebben zo'n mail niet gekregen. Mijn vraag: is dit wel in orde? Heeft Simyuo inderdaad zo'n actie of ben ik ergens ingetrapt?

De mail kan ik helaas niet meer vinden.
icon

Beste antwoord door Ray 4 December 2015, 18:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi,

Het kan kloppen dat jij hem wel hebt gehad maar andere leden uit het gezin nog niet. Simyo verstuurd de mailing in fases mocht er bij de eerste groep iets fout zijn gegaan dan valt er minder te corrigeren. Uiteindelijk zal iedereen de mail krijgen.
Reputatie 5
Badge +10
@Raytje,

Hier zit ook nog een andere reden achter.
Als Simyo vanaf haar e-mail adres te veel e-mails in een keer genereert kan een mail provider als Hotmail Simyo mail aanmelden als Spam.
Doordat dit wordt uitgespreid over +- 2 dagen wordt de kans verkleind en wordt het minder snel als Spam aangemerkt!
Badge +1
Ik heb hier hetzelfde, ik kreeg op 3 december deze mail, mijn vrouw heeft tot op heden geen mail ontvangen

Erik
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kabouter Plop, welkom op het Simyo forum!

Super leuk dat je meedoet aan de verloting 😃 Het kan inderdaad kloppen dat je vrouw en dochter deze e-mail nog niet hebben ontvangen om de reden die Raytje en maikel.twinnie noemen. Zij kunnen nog even op de e-mail wachten 😉 Hetzelfde geld voor jouw vrouw ErikM1972. Ik heb ook een Simyo abonnement en nog geen e-mail gekregen 😉

Als je nog een vraag hebt, laat je het dan weten?

@Raytje en maikel.twinnie; erg bedankt voor jullie reactie!

Reageer