.

Beantwoord

E-mail nieuwe tarieven, hoe steekt het precies in elkaar?

  • 14 October 2015
  • 4 reacties
  • 341 Bekeken

Badge
Ik krijg net een e-mail van Simyo dat per 2 november de bundels gaan veranderen. Als ik op een link klik, word ik doorgeschakeld naar een site die MYCLANG heet. Ik vertrouw het niet want op de site van Simto zie ik niets over nieuwe tarieven. Wie weet er meer van?
icon

Beste antwoord door Angela 15 October 2015, 13:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb het bericht ook gekregen en de afzender is Simyo Nederland, dezelfde waar ik ook altijd mijn facturen van krijg.
Mijn bel/sms tarief gaat €1,- omhoog en mijn internettarief gaat €1,- omlaag. Als ik na 2 november mijn internettarief wijzig in het nieuwe tarief, verandert het bel/sms tarief dan automatisch mee? In dat geval brengen de wijzigingen niets teweeg en kan ik net zo goed niets doen. Waarom worden de tarieven eigenlijk aangepast? Volgens mij is het nog niet zo lang geleden dat de tarieven aangepast werden...
Ook ik heb een mail ontvangen over de nieuwe bundels. Wat ik jammer vind is dat de aanbieding voor trouwe bellers aan mij is gericht, terwijl ik daar kennelijk nog niet voor in aanmerking kom. Dat is nog eens een dooie mus! Want ik zou iig niet aarzelen om nog een jaartje bij te tekenen met dit aanbod.
Reputatie 7
Badge +9
Als jullie na 2 november niets wijzigen dan blijven de lopende bundels gewoon doorlopen voor hetzelfde tarief als nu. Maar kies je na 2 november een ander bel/sms abonnement of je neemt een andere internetbundel, dan gelden vanaf dat moment de nieuwe prijzen. Verander je alleen je internetbundel en niet je bel/sms abonnement, dan verandert er niets voor wat het bel/sms abonnement betreft. Die twee zijn niet gekoppeld en kunnen onafhankelijk van elkaar gewijzigd worden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die voor het eerst reageren, van harte welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te lezen dat er wat onduidelijkheid is over de aanpassingen van onze tarieven en bundels. Om wat onduidelijkheid weg te nemen, hebben wij hier een topic over aangemaakt. Je vindt deze door hier te klikken. Neem even je tijd om dit goed door te nemen.

Mocht je hierna toch nog vragen, opmerkingen of onduidelijkheid hebben, dan wil ik jullie vragen om in bovengenoemd topic te reageren. We houden dit topic vandaag en morgen goed in de gaten zodat jullie snel antwoord krijgen. Bedankt!

@Scotsman, bedankt voor je reactie! Dit helpt enorm :)

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'. Hier komt hij wat beter tot zijn recht.

Groetjes,
Angela

Reageer