.

Beantwoord

Door simyo gemaakte fout kan ik niet overstappen?

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Beste forum,

In maart 2022 heb ik een 1 jarig sim only abonnement genomen met nieuw nummer (noemen we ff ab1). Dit ging prima.

In juli 2022 wilde ik van voor een ander tel. nr overtappen naar simyo. Ik heb ingelogd onder de gegevens van ab1 en een 2 jarig abonnement met mobiel besteld, maar kwam gelijk achter dat ik dit verkeerd had gedaan, omdat ik ingelogd had met de gegevens van de eerste bestelling werd dat gekoppeld aan ab1. Heb gelijk gebeld en de bestelling laten annuleren. Werd mij meegedeld dat ik niets hoefde te doen, alleen ingeval het mobieltje werd bezorgd dat ik deze niet moest aannemen..dan kon het retour weer. Dat hebb ik gedaan dus. Daarna opnieuw besteld: 2 jarig sim only met mobiel(noemen we ab2), dit ging prima ook.

Nu wil ik overstappen naar een ander provider voor ab1, maar de aanvraag voor nr behoud is afgewezen. Wat kom ik achter nu: Simyo heeft de annulering van juli 2022 toch als verlenging opgenomen in hun systeem en van ab1 een  2jarig contract gemaakt, wat ik totaal niet wist. Nu moet ik voor ab1 tot eind juli 2024 vastzitten bij simyo, want ze kunnen er niks meer aan doen. Voor ab1 heb ik een 1jarig abonnement besteld, maar dat is door fout van simyo aangepast naar 2 jarig. Het lijkt mij wel ze netjes dat ze dit kunnen aanpassen, omdat alles in hun systeem zichtbaar is.

Ik hoop graag op een reactie hoe dit opgelost kan worden, want ik wil gauw een ander abbonement voor ab1.

 

Met vriendelijke groeten,

Kar

 

icon

Beste antwoord door Kar11 27 March 2024, 18:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Kar11,

Bedankt voor je bericht. Oei, wat een lastige situatie, ik kan begrijpen dat je hier graag een oplossing voor wilt. Deze situatie zou ik intern moeten bespreken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijken we samen naar een oplossing.

Groetjes,
Seren

Hierbij een update. De einddatum van het abonnement is netjes door Simyo aangepast naar midden april 2024. Ik kan voor dit nummer de overstap regelen dan. Vindt het wel een nette service zo..mijn complimenten.

Groetjes,

Een tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +6

Hierbij een update. De einddatum van het abonnement is netjes door Simyo aangepast naar midden april 2024. Ik kan voor dit nummer de overstap regelen dan. Vindt het wel een nette service zo..mijn complimenten.

Groetjes,

Een tevreden klant.

Dankjewel @Kar11

Reageer