.

Beantwoord

databundel ophogen 1 juli per vandaag, kan dit nog?

  • 1 July 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Aspirant
  • 10 reacties

Goedemorgen,

Gisteren vergeten om mijn databundel op te hogen naar 20GB per 1 juli (vandaag dus) voor de vakantie. Is er nog een mouw aan te passen dat het toch vandaag kan ingaan?

 

Bedankt

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 July 2023, 11:12

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge

Aanvulling:

We blijven binnen Nederland

Hallo @M_H dat kan normaal gesproken alleen per de1e van de nieuwe maand.

Je kunt volgens mij wel een extra data bundel bijkopen die wèl direct ingaat, even nakijken op de site.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @M_H,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Elke bundelwijziging die je maakt gaat pas de volgende maand in. Je kunt dus geen bundelwijzigingen maken voor de maand zelf. Wel kun je inderdaad MB's bijkopen via Mijn Simyo zoals @JanD zegt (bedankt voor de tip!). De bijgekochte MB's gaan wel direct in.

Ik heb als cadeau 1000 MB aan je account toegevoegd, dit kun je activeren via Mijn Simyo in het Overzicht. Hopelijk helpt dit je toch een beetje. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge

Hoi @M_H,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Elke bundelwijziging die je maakt gaat pas de volgende maand in. Je kunt dus geen bundelwijzigingen maken voor de maand zelf. Wel kun je inderdaad MB's bijkopen via Mijn Simyo zoals @JanD zegt (bedankt voor de tip!). De bijgekochte MB's gaan wel direct in.

Ik heb als cadeau 1000 MB aan je account toegevoegd, dit kun je activeren via Mijn Simyo in het Overzicht. Hopelijk helpt dit je toch een beetje. 😊

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor het gebaar, ik heb het kado zojuist geactiveerd. Het komt zeker van pas!

Reageer