.

Beantwoord

Databundel activeren voor volgende maand (mei 2013)

  • 20 April 2013
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

Badge
Hi,

Ik heb momenteel een basis abonnement van 3 euro per maand, en wil voor de maand mei meer minuten en een databundel van 500mb hebben. In de Simyo voorwaarden staat dat het aanpassen pas de volgende maand ingaat, en daarom heb ik het nu al veranderd. Er is echter geloof ik iets mis gegaan, want mijn overzicht geeft nu aan dat ik deze maand nog 183MB heb (wat ik dus NIET wil, en wat volgens jullie voorwaarden ook niet zou kunnen, aangezien verandering pas de volgende maand in zouden gaan). Het overzicht geeft aan dat ik voor de maand mei 0MB heb, en het lukt me nu niet om dit aan te passen. Kunnen jullie dit in orde brengen of mij laten weten hoe ik dit kan regelen?

(momenteel ben ik in het buitenland en heb ik mijn nummer niet in gebruik, dus ik zal geen gebruik maken van de databundel die ik nu wellicht tot mijn beschikking heb. Ik wil hier dus ook niet voor betalen).

Zou je je antwoord kunnen mailen naar mijn mailadres?

Alvast bedankt.

Groet,
Daan
icon

Beste antwoord door Alex 24 April 2013, 16:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum DanielW,

Wanneer je geen internetbundel hebt en je voegt er 1 toe, zal de internetbundel per direct ingaan. Dit geldt ook voor een sms bundel. Belbundel wijzigingen gaan altijd per de 1ste van de eerstvolgende maand in, tenzij je het na de 25ste door geeft. In dit topic staat ook aangegeven dat de internetbundel direct in gaat. Deze zelfde informatie staat ook op onze veelgestelde vragen pagina aangegeven.

Kan je aangeven waar jij in de voorwaarden andere informatie bent tegen gekomen?

Je ontvangt automatisch een email wanneer ik hier een reactie op je geopende topic plaats.

Groetjes,

Alex

Reageer