.

Beantwoord

Dag/maand bundel internet Sim Only

  • 13 April 2014
  • 3 reacties
  • 1022 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,
Ik wil overstappen van prepaid naar sim only 100, zonder internet bundel (€ 3 per maand, opzegbaar na 1 jaar). Kan ik dan, net als bij prepaid, een dag- of maandbundel internet kopen? Ik wil dus niet 1 jaar vastzitten aan een internetbundel.

M.v.g.

JJB
icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 April 2014, 09:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Sim-only heeft geen dagbundels, dus dat gaat niet lukken.

Je kunt bij Sim-only wel één keer per maand je bundels wijzigen. De eerste maand kun je dus alleen Sim-only met 100 minuten hebben en zonder internet. Tijdens de eerste maand kun je dan internet voor de tweede maand aanzetten. Tijdens de tweede maand kun je internet voor de derde maand weer uitzetten.

Je kunt dus redelijk vaak wisselen. Je moet wel voor de 25ste van enkel maand zorgen dat je je bundel voor de volgende maand hebt ingesteld. Je kan dat ook maar 1 keer per maand doen. Als je in het begin van de maand internet voor de volgende maand aanzet, kun je het niet later die maand uit laten staan of ophogen.

Als je een maand geen internetbundel hebt, dan kun je het ook nog midden in de maand aanzetten. Je krijgt dan een gedeelte van de bundel. Als je op 2/3de van de maand de bundel aanzet krijg je 1/3de van de bundel(qua prijs en MBs).
@ Groentjuh,

Dank voor het duidelijke antwoord!


Vriendelijke groet, JJB
Reputatie 5
Badge +11
Ja Groentjuh, dank voor het duidelijk antwoord!

En voor jou JJB; welkom op het Simyo forum 😃

Reageer