.

Beantwoord

Bundels wijzigen

  • 28 February 2013
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

heb gisteren mijn abonnement omgezet. Deze gaat 1-4-13 in. Maar ik vandaag dus niet bellen, geen sms versturen. Gaat dit tot 1-4-13 duren?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 16:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Zodra je na, ik meen, de 25e van de maand een wijziging invoert, gaat deze een maand later in. Jouw wijziging van 27/02 gaat dus niet in per 01/03, maar per 01/04.
Echter, jij geeft aan dat je je abonnement hebt omgezet. Dus van een Simyo abonnement naar een Simyo abonnement? Van welke diensten van Simyo maak jij gebruik? Die diensten kun je toch voorzetten totdat je wijziging ingaat per 01/04?
Reputatie 3
Badge +9
De exacte tekst is: Pas je je abonnement tenminste 4 dagen voor het eind van de maand aan, dan gaat deze aanpassing nog vanaf de 1e van de volgende maand in. Doe je het later, dan gaat de wijziging de maand erna in. Dit zie je duidelijk in je overzicht. 
Reputatie 7
Inderdaad, Martijn(R), even zoeken had geholpen...🆒
Badge +6
heb gisteren mijn abonnement omgezet. Deze gaat 1-4-13 in. Maar ik vandaag dus niet bellen, geen sms versturen. Gaat dit tot 1-4-13 duren?

Hoi Lammers,

Welkom op het forum!
Het niet kunnen bellen of een sms versturen heeft niet te maken het wijzigen van je bundel. Ik zie in het systeem dat je op 27 februari je bundel hebt gewijzigd dit was te laat om er nog voor te zorgen dat de wijziging zal ingaan op 1 maart. Het wijzigen van je bundel dient voor de 25ste van de maand te gebeuren om er voor te zorgen dat het ingaat op 1 maart. Wijziging na de 25ste van de maand gaat dan in op de 1ste van de daarop volgende maand.

@ Martijn R & Rico K bedankt voor het meedenken.

Reageer