.

Beantwoord

Bundels ophogen tussendoor

  • 11 July 2013
  • 2 reacties
  • 403 Bekeken

Badge
ik heb een hoger mb tegoed aangevraagd omdat ik op vakantie ben nu en geen wifi heb. ik ben in nederland. nu kreeg ik een bericht dat het mb tegoed pas hoger wordt per 1 augustus!!!daar heb ik dus helemaal niks aan.
ik heb een paar dagen voor 1 juli het aangevraagd dus het had per 1 juli in moeten gaan. ik vind het waardeloos dat je niet tussendoor kan verhogen ook.
kan iemand helpen om het mb tegoed te verhogen per direct?  of tips geven hoe ik meer mb kan krijgen? misschien via een prepaid simkaart?
het is voor in de samsung tablet bedoeld.
icon

Beste antwoord door Natascha 12 July 2013, 14:39

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Als je naar buitenland gaat kan je beter daar een prepaidkaartje kopen, data is heel erg duur
blijf je in Nederland neem dan een kaartje van Lebara heb je voor 10 euro 1 gig internet voor een maand
hecht je niet aan snelheid kan je ook een kaartje van *bliep nemen ben je voor 50 cent per dag online, deze heb ik zelf in de iPad en bevald goed

maar tussentijds je databundel verhogen kan niet bij simyo als je voor de 25ste van de maand wijzeging doorgeeft
is deze de 1ste van de maand verwerkt, dit staat er ook bij herinder ik me
Badge +6
ik heb een hoger mb tegoed aangevraagd omdat ik op vakantie ben nu en geen wifi heb. ik ben in nederland. nu kreeg ik een bericht dat het mb tegoed pas hoger wordt per 1 augustus!!!daar heb ik dus helemaal niks aan.
ik heb een paar dagen voor 1 juli het aangevraagd dus het had per 1 juli in moeten gaan. ik vind het waardeloos dat je niet tussendoor kan verhogen ook.
kan iemand helpen om het mb tegoed te verhogen per direct?  of tips geven hoe ik meer mb kan krijgen? misschien via een prepaid simkaart?
het is voor in de samsung tablet bedoeld.


Hoi Dacia,

Welkom op het forum!
Ik zie het in het systeem dat je de bundelwijziging hebt gedaan op 29 juni. Helaas kon de bundel niet meer gewijzigd worden per 1 juli 😞 omdat je de wijziging na de 25ste van de maand had gedaan. Had je de wijziging voor de 25ste van de maand juni gedaan dan was de bundel ingegaan op 1 juli. Wellicht helpt de tip van Erickiel je. :)

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.

Reageer