.

Beantwoord

Bundels aanpassen

  • 16 January 2013
  • 2 reacties
  • 283 Bekeken

Badge
Vanmorgen wilde ik mijn bundel aanpassen, maar mislukte keer op keer. 
Dus belde naar simyo, daar zouden ze het doorgeven aan de it-afdeling en dan zou het vanmiddag opgelost zijn.
Nu probeerde ik het nét weer, maar het lukt nog steeds niet.

Kan iemand van simyo dit oplossen a.u.b. ?
icon

Beste antwoord door Alex 17 January 2013, 13:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Ik krijg maar steeds geen vraag in dit forum gesteld. Ik wil ook mijn bundel aanpassen, maar heb al ruim Anderhalf een maandelijkse ABO. Nu wil. Internet erbij, en kan ik voor internet ook alleen maandelijks, terwijl jaarlijks goedkoper is. Waarom krijg ik als trouwe klant dan ook niet voor die prijs 500 mb mobiel internet . Ik hoop dat simyo mijn vraag ook wilt beantwoorden
Reputatie 5
Badge +10
Vanmorgen wilde ik mijn bundel aanpassen, maar mislukte keer op keer.
Dus belde naar simyo, daar zouden ze het doorgeven aan de it-afdeling en dan zou het vanmiddag opgelost zijn.
Nu probeerde ik het nét weer, maar het lukt nog steeds niet.

Kan iemand van simyo dit oplossen a.u.b. ?


Hoi ons-cor,

Volgens het systeem heb je de bundel kunnen aanpassen. Klopt dit? Mocht je toch nog een vraag hebben over het aanpassen van je bundels, kan je dan ook even aangeven naar welke bundel je zou willen aanpassen?

Ik krijg maar steeds geen vraag in dit forum gesteld. Ik wil ook mijn bundel aanpassen, maar heb al ruim Anderhalf een maandelijkse ABO. Nu wil. Internet erbij, en kan ik voor internet ook alleen maandelijks, terwijl jaarlijks goedkoper is. Waarom krijg ik als trouwe klant dan ook niet voor die prijs 500 mb mobiel internet . Ik hoop dat simyo mijn vraag ook wilt beantwoorden

Hoi Esther,

We hebben op dit moment geen actie waarbij je als bestaande klant een goedkopere bundel kunt nemen. Wellicht dat dit in de toekomst wordt opgezet. Je kunt nu gewoon een keuze maken uit de huidige bundels en bijbehorende prijzen.

Kun je daarnaast aangeven waar het precies mis gaat met het plaatsen van een topic?

Groetjes,

Alex

Reageer