.

Beantwoord

Bundels aangepast: Jaar verlengd of nog steeds maandelijks opzegbaar?

  • 4 April 2016
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Beste medewerker,

Ik ben al langer dan een jaar zeer tevreden klant bij Simyo, wat betekent dat mijn abonnement inmiddels maandelijks opzegbaar is.

Zojuist heb ik mijn bundel aangepast, omdat ik een 'oude' bundel had die jullie niet meer aanbieden en in plaats daarvan een goedkopere bundel aanbieden met meer data.

Bij de aanpassing wordt het volgende weergegeven: 'jaar verlengd (extra voordelig)'.
Betekent dit dat ik nu een nieuw jaarcontract heb afgesloten?
Of is mijn abonnement nog steeds maandelijks opzegbaar?
Zou u dit anders in het systeem na kunnen kijken?

Ik hoor graag van u!

Met vriendelijke groet,
Korporaal

P.S. Verder wil ik even kwijt dat ik zeer tevreden ben met Simyo.
Uitstekende netwerkdekking, aantrekkelijke prijzen en een zeer overzichtelijke app + website!
icon

Beste antwoord door Tiury 5 April 2016, 09:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als je op de bewuste pagina alleen je bundels hebt aangepast verleng je niet je contract. Bij een verlenging ontvang je namelijk een mail met je nieuwe overeenkomst. Bij alleen bundel aanpassingen zie je enkel een vermelding op de pagina nadat je op bevestigen hebt geklikt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Korporaal, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat fijn om te horen dat je al zo'n tijd tevreden klant bent van Simyo. Dat doet ons toch altijd goed om te lezen 😉!

De contractsduur op Mijn Simyo bij het aanpassen van de bundels is misschien soms niet even duidelijk. In jouw geval ben je geen nieuw jaarcontract aangegaan zo te zien. Dit doe je door te klikken op 'Nog een jaar', je krijgt dan ook meteen een nieuwe aanbod met +50% gratis MB's bij je internetbundel. Nu zag ik dat jij al een keer had verlengt en we daarom al +50% gratis hadden gegeven. Nu we een nieuw verlengingsaanbod hebben, heb jij daar natuurlijk ook recht op, zonder dat je nogmaals verlengt 🙂.

Natuurlijk is het bij een verlenging ook natuurlijk zo dat je een nieuw contract moet bevestigen etc, zoals Raytje uitlegt 🙂.

Heb ik zo duidelijk antwoord gegeven op je vraag?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Raytje 🙂!

Reageer