Skip to main content
Beantwoord

Bundelgrootte wijzigen lukt niet

  • 5 June 2024
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Hallo,

 

Ik probeer nu al voor de derde maand achtereen mijn bundelgrootte te wijzigen en dit lukt niet: niet via de android-app en ook niet via de webbrowser (zowel Chrome als Firefox).

Ik krijg in de app wel een bevestiging dat de wijziging is gelukt en ingaat per de eerste van de volgende maand, maar de e-mail met de werkelijke bevestiging komt niet aan en de wijziging is tot nu toe ook niet doorgevoerd.

In de webbrowser krijg ik telkens de melding dat ik mijn bundel al heb gewijzigd en dus niet meer kan wijzigen.

Ik heb hierover nu al meerdere keren contact gezocht met de klantenservice, maar verder dan het advies om de app opnieuw te installeren (wat ik al vier keer heb gedaan, maar ook na herinstallatie komt er geen definitieve bevestiging van de bundelwijziging via de mail binnen) dan wel dan het via de webbrowser wel zou moeten werken komt de klantenservicemedewerker helaas niet.

Ik vind dat dit wat vervelend begint te worden. De tips van de klantenservice werken niet; ze worden telkens opnieuw (door een andere medewerker) gepresenteerd maar ze werken niet.

Hoe lukt het nu om deze impasse te doorbreken zodat er een techneut naar kijkt?

Want zoals ik al schreef: de bundel aanpassen lukt nu al voor de derde maand op rij niet. Terwijl de bundels maandelijks aanpasbaar zouden moeten zijn.

Graag een advies.

 

Met vriendelijke groet,

Royke71

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Royke71,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het aanpassen van je bundels niet lukt!

Ik zie dat iemand van de technische dienst is mee gaan kijken op je aansluiting en dat er een aanpassing is gemaakt waardoor het wijzigen van je bundels uiteindelijk wel is gelukt. Super fijn om te zien! Ik ga er vanuit dat het hiermee opgelost is. 🙂

Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @Roeqajja ,

 

Ja klopt. Na eerdere mailtjes heb ik vanochtend ook nog maar eens gebeld met de Klantenservice, en vanmiddag was het probleem opgelost.
Wel jammer dat het via e-mail niet is gelukt, want exact dezelfde informatie die ik telefonisch heb gegeven heb ik ook meerdere keren via e-mail gegeven. Daar heeft het dus niet aan gelegen, denk ik dan.

Nou ja, het is nu opgelost. Dat is waar het me vooral om ging.

 

Met vriendelijke groet,

Royke71

Reageer