.

Beantwoord

Bundel wijzigen Tringg

  • 22 June 2014
  • 1 reactie
  • 415 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben al jaren klant en heb een Simyo Tring bundel. Ik betaal €35 per maand voor 1250 belminuten en 1000 MB. Ik wilde dit verhogen naar 1500 MB. Tot mijn grote verbazing zag ik op simyo.nl dat nieuwe klanten abbonementen kunnen afsluiten waarbij zij goedkoper uit zijn dan ik. Aangezien ik al jaren klant ben vond ik dit vreemd. Ik heb contact gehad met de klantenservice. Een aardige man legde mij uit dat ik op simyo.nl ook voor deze bundel kon kiezen. Ik heb via mijn gegevens->bundel aanpassen dit meerdere malen geprobeerd. Ik kan echter niet via deze optie een andere bundel kiezen. De enige optie is om mijn internetbundel te beëindigen. Telefonisch kon ik mijn bundel niet wijzigen. Graag een oplossing zodat ik mijn bundel kan aanpassen.

Mvg,

Laura
icon

Beste antwoord door Tiury 23 June 2014, 14:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Laura88, leuk om je weer eens op het forum te zien 🙂

Je kunt inderdaad niet zelf je bundel verhogen of verlagen... enkel uit/aan zetten. Dit komt omdat Simyo je Tringg contract heeft overgenomen onder dezelfde voorwaarden. Toen het contract is overgenomen is het meteen omgezet naar een maandcontract. Dus qua prijs is het wel hetzelfde als wat nieuwe klanten bij Simyo betalen.

Om ook gebruik te kunnen maken van het goedkopere tarief en de flexibele bel/sms en internet bundels, adviseer ik je om over te stappen naar een één jarig Simyo abonnement. Je betaalt dan in plaats van €35 slechts €30 per maand en dan heb je ook nog eens een internetbundel die 1,5x zo groot is!

Je doet dit door een nieuwe Sim-only te bestellen op www.simyo.nl. Je kunt vervolgens het nummerbehoud formulier invullen. Hier zijn een paar dingen wel belangrijk om op te letten: Vul meteen je simkaart nummer in (hou hem dus bij de hand), Je vorige provider is Simyo en je kunt de vraag "abonnement opgezegd?" met ja beantwoorden.

We versturen je dan vervolgens een nieuwe simkaart toe en je ontvangt van ons binnen 4 dagen een bevestiging van je nummerbehoud. Omdat er automatisch €14,99 aansluitkosten worden gerekend op het moment dat je de simkaart activeert, vraag je ik je dit hier even aan te geven. Ik of een andere moderator zorgt er dan voor dat die kosten gelijk van je factuur worden gehaald 🙂

Heb ik je het zo duidelijk uitgelegd? Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag!

Reageer