.

Beantwoord

bundel wijzigen, foutmelding

  • 28 June 2013
  • 5 reacties
  • 643 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn abbonement omlaag zetten maar als ik dat probeer krijg ik een foutmelding...

HELP
icon

Beste antwoord door Charlene 1 July 2013, 10:40

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik wil mijn abbonement omlaag zetten maar als ik dat probeer krijg ik een foutmelding...

HELP


Hoi MIRELLA,

Ik denk dat jij hebt proberen te wijzigen op de enige dag dat het niet kon. Namelijk de dag dat de abonnementskosten op de factuur werden gezet. Wanneer je je bundels wilt wijzigen, kun je dat het beste voor de 25ste van de maand doen. Dan gaan ze meteen in op de eerste van de volgende maand. Doe je dit erna, dan wordt het weer een maandje wachten.
Waarschijnlijk kun je vandaag zonder problemen wijzigen.

Laat je nog even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
er staat op de site 4dagen voor einde maand.  het is nu 26  juli dus nog 5dagen en het lukt al niet meer!
Reputatie 5
Badge +11
er staat op de site 4dagen voor einde maand.  het is nu 26  juli dus nog 5dagen en het lukt al niet meer!

Hoi gazalo,

Ik zie dat je je vraag ook via Facebook hebt gesteld. Toeval wil dat ik hem daar al beantwoord heb 🙂
Badge
Bij mij hetzelfde verhaa. Ik krijg hem ook niet gewijzigd

Thea Kuiper
Badge +6
Bij mij hetzelfde verhaa. Ik krijg hem ook niet gewijzigd

Thea Kuiper


Hoi Theetje60,

Wat vervelend dat je bundels niet kan wijzigen. Het wijzigen van je bundel wanneer je wilt dat de wijziging in moet gaan op de 1 van de volgende maand dient te gebeuren voor de 25ste van de lopende maand. Na de 25ste van de maand is het niet meer mogelijk je bundels te wijzigen voor de 1ste van de volgende maand. Ik raad je aan morgen 1 augustus je bundel te wijzigen. Je nieuwe bundel zal dan ingaan op 1 september. Kan je laten weten of het gelukt is met het wijzigen van je bundel?

Reageer