.

Vraag

bundel verschillen in data en prijs

  • 20 January 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Waarom zitten er verschillen in databundel en prijs bij mij en een kennis 

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Geen idee als je kennis ook compleet heeft dat maakt al een verschil.

 

Daarnaast is er een tijdje terug inflatie toegepast en destijds toen ik zn 1,5 jaar terug een bundel afsloot waren de prijzen en bundels anders dan nu.

 

Als ik nu zou afsluiten ben ik minder kwijt en krijg meer data. Dan waar ik het 1,5 jaar terug voor heb afgesloten.

Reputatie 7
Badge +9

Zodra je een abonnement neemt of verlengt, dan zit je aan dat “tariefplan” vast. Binnen dat tariefplan kun je dan van bundels wisselen.

Als jouw kennis op een ander moment zijn/haar abonnement heeft verlengt/genomen, dan heeft hij/zij mogelijk een ander tariefplan. Vanaf 4 maanden voor het aflopen van het abonnement kun je een abonnement verlengen en dan dus overgaan naar het tariefplan dat Simyo op dat moment aanbied.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Brodje,

Bedankt voor je bericht. De antwoorden van @RobbyTown en @Groentjuh kloppen helemaal, super bedankt voor jullie hulp en uitleg! 😊

Mocht je je bundels willen aanpassen naar de bundels die wij op onze website aanbieden, dan kun je dit regelen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je krijgt een bevestigingsmail als het is gelukt en je wijziging gaat dan de volgende maand in.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer