.

Beantwoord

Bundel aanpassen

  • 10 December 2012
  • 8 reacties
  • 644 Bekeken

Hallo,

Ik heb nu een 1-jarig abonnement van 500 minuten en 1000 mb.

Begrijp ik het goed dat ik dus niet kan veranderen naar 300 minuten en 500 MB, maar alleen naar meer minuten en/of MB's?

groeten,

Alexander
icon

Beste antwoord door Natascha 12 December 2012, 13:11

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij mijn weten kan je ook in je jaarabo per maand wijzigen, Naar boven én naar beneden. Je kunt alle mogelijkheden gewoon aanklikken bij bundels wijzigen. Ben je pas net overgestapt? 
Bij mijn weten kan je ook in je jaarabo per maand wijzigen, Naar boven én naar beneden. Je kunt alle mogelijkheden gewoon aanklikken bij bundels wijzigen. Ben je pas net overgestapt? 


Sinds vorige week zit ik bij Simyo. Ik heb ergens gelezen dat je niet lager kan dan je startbundel? Vandaar de vraag.. 🙂
Badge +6
Hallo,

Ik heb nu een 1-jarig abonnement van 500 minuten en 1000 mb.

Begrijp ik het goed dat ik dus niet kan veranderen naar 300 minuten en 500 MB, maar alleen naar meer minuten en/of MB's?

groeten,

Alexander


Hoi Alexander,

Je kan je bundels per maand aanpassen omhoog en omlaag zoals De Leon aangeeft. Je kan alleen je belbundel niet verder verlagen dan je startbundel. Wanneer je dit wijzigt voor de 25ste van de maand zal de wijziging ingaan op 1 januari. Doe je het na de 25ste van de maand zal de wijziging ingaan op de 1ste van februari.
Hoi Natascha,

Dus als ik het goed begrijp, kan ik niet lager gaan dan 500 minuten en 1000 MB, omdat ik dit abonnement heb gekozen bij het ingaan van het contract?

Groeten
Reputatie 4
Badge +8
Alexander81, wat ik uit de reacties begrijp is dat je je belbundel niet kunt verlagen maar wel je internetbundel.
Dus de leon of Natascha, corrigeer me als ik dit fout heb.
Reputatie 5
Badge +10
Het klopt wat je zegt koorelle2. De internet bundel kan je altijd wijzigen of stopzetten. De belbundel kun je alleen naar boven wijzigen wanneer je een jaarcontract hebt. Daarna kun je wel omlaag, maar nooit lager dan je startbundel.

Groetjes,

Alex
Het klopt wat je zegt koorelle2. De internet bundel kan je altijd wijzigen of stopzetten. De belbundel kun je alleen naar boven wijzigen wanneer je een jaarcontract hebt. Daarna kun je wel omlaag, maar nooit lager dan je startbundel.

Groetjes,

Alex


Thanks Alex!
Duidelijk.

Dus:
Mijn belbundel kan ik niet lager zetten dan 500 minuten
Mijn internetbundel kan ik (nu 1000 MB) naar 200 of 500 MB zetten. En zelfs op 0..
Reputatie 5
Badge +10
Dat klopt helemaal 😃

Reageer