.

Beantwoord

Bundel aanpassen

  • 5 September 2012
  • 5 reacties
  • 645 Bekeken

Ik heb geprobeerd om via mijnsimyo mijn bundel aan te passen van simyo zelden naar zelden+1000mb maar steeds als ik op 1000mb klik gebeurt er niets, ik heb ook al geprobeerd om telefonisch contact te krijgen, maar ik krijg steeds de melding dat de wachttijden erg lang zijn en dat ik op een later tijdstip terug moet bellen.

Wat kan ik doen, want ik heb dat internet echt nodig!!!!
icon

Beste antwoord door Natascha 5 September 2012, 11:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Beste Brettos10,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Door een fout in het systeem waren de bundels niet geactiveerd.
Ik heb de bundels voor je geactiveerd. Wanneer je inlogt op de persoonlijke pagina kan je de internetbundel activereren.
Kan je me laten weten of het gelukt is.
Badge
Ik heb Simyo prepaid bellen, nu een internet bundel 500 mb geactiveerd en aangezet in mijn simyo.
Maar er gebeurt verder niets, ik zou 4 mailtjes krijgen maar ook niet.
Doe ik iets fout??
Badge +6
Beste Kees47,

Welkom op het forum!
Het is niet mogelijk om met een Simyo prepaid een internetbundel van 500 MB aan te schaffen. De 4 verschillende internetbundels die Simyo aanbiedt kunnen alleen in combinatie met een abonnement van Simyo. Voor de Simyo prepaid zijn er 2 verschillende internetbundels een dag bundel voor €1,- voor 20MB en een maandbundel voor €10,- voor 200MB. Je kan via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice' onder het kopje 'Diensten' één van de bundels kiezen.

Van welk merk toestel maak je gebruik dan kan ik je de juiste instellingen voor het internet mailen.
Badge
Hallo ik heb een Wolfgang smartphone AT-AS43D2

Beste Kees47,

Welkom op het forum!
Het is niet mogelijk om met een Simyo prepaid een internetbundel van 500 MB aan te schaffen. De 4 verschillende internetbundels die Simyo aanbiedt kunnen alleen in combinatie met een abonnement van Simyo. Voor de Simyo prepaid zijn er 2 verschillende internetbundels een dag bundel voor €1,- voor 20MB en een maandbundel voor €10,- voor 200MB. Je kan via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Selfservice' onder het kopje 'Diensten' één van de bundels kiezen.

Van welk merk toestel maak je gebruik dan kan ik je de juiste instellingen voor het internet mailen.
Badge +6
Beste Kees47,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel.

Reageer