.

Beantwoord

bundel aanbiedingen, hoe kan ik hier gebruik van maken?

  • 27 January 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Waarom zit er zo'n groot prijs verschil in databundel aanbiedingen tussen mij en mijn partner bij Simyo. Ik ben al veel langer klant en moet meer betalen voor dezelfde bundel????

Zij betaald 6,50 voor 10GB, dat kost mij 8,50Gb.

Als ik opnieuw klant klant zou worden betaald ik maar 6 euro. Een dan ook nog eens maar 7 euro voor onbeperkt bellen???

icon

Beste antwoord door Roeqajja 29 January 2024, 11:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Kijk eens in de app van simyo bij instellingen abonnement verlengen wat jouw mogelijkheden zijn. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Molsp,

Bedankt voor je bericht. Ik leg je graag uit wat er aan de hand is. 

De tarieven van je abonnement zijn afhankelijk van de periode waarin je je abonnement hebt afgesloten. Het kan inderdaad kloppen dat je partner goedkopere bundels heeft dan jij als één van jullie het abonnement eerder heeft aangevraagd. Je kunt via Mijn Simyo bekijken wat je mogelijkheden zijn zoals @Ron H zegt (super bedankt voor je hulp!). Als je contractvrij bent kun je via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen je abonnement eventueel verlengen met de bundels die je op onze website ziet staan. Ik zie op je aansluiting dat je dit ook hebt gedaan en dat je vanaf volgende maand nieuwe en voordeligere bundels hebt! 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer