.

Beantwoord

Blackberry bundel ipv Simyo 300?

  • 26 January 2014
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

ik heb tot eind van deze maand een sim only 300 min./sms abonnement, maar heb de bekende problemen met mijn blackberry,..via wifi werkt internet en what's app. af en toe wel en dan weer niet,....dus heb ik vandaag mijn abonnement aangepast naar een blackberry bundel. Ik neem aan dat de oude 300 min./sms bundel dan overbodig is en stopt? By the way: waarom kost een blackberry bundel vanaf februari euro 27,50? ik heb er nu nog euro 17,50 voor hoeven betalen,...
icon

Beste antwoord door Charlene 27 January 2014, 15:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
ik heb tot eind van deze maand een sim only 300 min./sms abonnement, maar heb de bekende problemen met mijn blackberry,..via wifi werkt internet en what's app. af en toe wel en dan weer niet,....dus heb ik vandaag mijn abonnement aangepast naar een blackberry bundel. Ik neem aan dat de oude 300 min./sms bundel dan overbodig is en stopt? By the way: waarom kost een blackberry bundel vanaf februari euro 27,50? ik heb er nu nog euro 17,50 voor hoeven betalen,...

Hoi harry12,

Welkom op het forum :)
Bij Simyo staat het bellen/sms'en, apart van het internet.
Je Simyo 300 min/sms bundel gaat over het bellen/sms'en. Als je een belletje pleegt, of een berichtje stuurt gaat dat hier van af. Jij betaalt daar in een maandelijks opzegbaar abonnement €9 voor.
De Blackberrybundel zorgt ervoor dat je tot 1000MB van het speciale Blackberry Internet kunt gebruiken. Na die 1000MB ga je een buiten bundel tarief betalen. Maandelijks opzegbaar kost die inderdaad €17,50.
Vanaf februari ga jij dus €9 voor het bellen en sms'en betalen, en €17,50 voor 1000MB Blackberry internet. Samen is dat €26,50. Daarom staat er vanaf februari €26,50. :)

Heb ik je verwarring zo wat weggenomen?

Groetjes, Charlene

Reageer