.

Beantwoord

bevestiging voor het beeindigen van een internetbundel, waarom nu pas?

  • 2 August 2014
  • 2 reacties
  • 254 Bekeken

Badge
Op 2 augustus j.l. keeg ik een email met de mededeling dat mijn internet 500 bundel wordt stopgezet per 31 juli.

Waarom krijg ik dat 2 dagen naderhand in mijn postvak, is het niet handiger dat mensen een paar dagen van tevoren hierop
worden geattendeerd en waarom moet je dit ook nog eens online handmatig uitschakelen, by SymioÂż

GrtZ Evert
icon

Beste antwoord door Kim 4 August 2014, 14:56

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +6
Hoi Evertk,

Ik ga voor je uitzoeken waarom je de e-mail pas op 2-8 hebt ontvangen, ik kan me voorstellen dat het inderdaad handiger is als je dit seintje wat eerder krijgt.

Daarnaast denk ik dat met "waarom moet je dit ook nog eens online handmatig uitschakelen, by Symio" bedoelt dat je de optie "Internet op je mobiel - Nederland" zelf hebt moeten uitschakelen via Mijn Simyo, klopt dat?

Dit is omdat je ook zonder Internetbundel gebruik kan maken van mobiel internet, wil je dat niet, dan zal je inderdaad de optie even zelf moeten uitschakelen via Mijn Simyo 🙂
Badge +6
Hoi Evertk,

Ik heb inmiddels de terugkoppeling gekregen waarom je deze e-mail pas 2-8 hebt ontvangen, normaliter ontvang je de e-mail al op 1-8, maar helaas was er een vertraging in het versturen van de e-mails.

Reageer