.

Beantwoord

beltegoed opvragen via telefoon bij een abonnement

  • 25 September 2012
  • 6 reacties
  • 647 Bekeken

Is het mogelijk om via mijn telefoon, mijn abonnement tegoed op te vragen met bijvoorbeeld een nummer?
icon

Beste antwoord door Alex 27 September 2012, 16:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum toro28,

Nee dit is niet mogelijk. Je kunt wel je resterende minuten via je persoonlijke Simyo pagina bijhouden.

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum toro28,

Nee dit is niet mogelijk. Je kunt wel je resterende minuten via je persoonlijke Simyo pagina bijhouden.

Groetjes,

Alex



dank je wel voor het antwoord.

groeten Ron...
Je kunt een app downloaden genaamd sinopia.
Kost 0,79 cent maar werkt prima.
Succes!
Reputatie 1
Badge +1
Je kunt een app downloaden genaamd sinopia.
Kost 0,79 cent maar werkt prima.
Succes!


Voor Apple iOS kun je in de App store enkele verschillende apps kiezen waaronder bovenstaand 'Sinopia' en 'Simyo belstatus app' beide werken vrij aardig al doen ze het soms niet als zaken op de Simyo website wijzigen.

Voor Android is er ook een gratis app in de Play Market genaamd "Gratis beltegoed checker" en ook daar is 'Beltegoed Sinopia' te koop voor 0,99 ct.
Ik heb deze nog niet geprobeerd. Mijn vriendin gaat deze volgende maand proberen als ze ook met Simyo begint.

Ik hoop wel dat in de toekomst eindelijk een officiele app beschikbaar komt zoals ze die ook in Duitsland hebben want aan de eerder genoemde apps kleeft altijd wel een risico omdat je je gegevens mogelijk afstaat aan derden bij het invullen van je telefoon nummer en wachtwoord.
Badge +2
Beste Lex en pacorob,

Wij zijn al een tijd bezig met het idee om zelf een officiƫle app uit te brengen. Wij streven er naar om dit in nabije toekomst aan te kunnen bieden. Echter kunnen wij helaas niet zeggen wanneer dit precies zal zijn. Wij adviseren jullie de site en het forum in de gaten te houden voor updates. Als de app er namelijk is zullen wij dit aan al onze klanten kenbaar maken.

Groetjes,

Arie
Er is een gratis app in de Google Play Store verkrijgbaar, genaamd "Bundeltegoed Checker." Deze heeft een tijdje niet gewerkt, maar doet het nu weer. Deze app is niet door Simyo ontwikkeld en Simyo is dus niet verantwoordelijk voor een eventuele foutieve werking (al is die nog niet geconstateerd in de nieuwste versie).
Op dit moment is de app alleen door abonnementhouders te gebruiken en niet door prepaid klanten, maar dat verandert waarschijnlijk in de nabije toekomst (wordt aan gewerkt).

Reageer