.

Beantwoord

Belbundel wijzigen, verplicht andere internetbundel?

  • 16 January 2015
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Ik wil mijn belminuten ophogen van 100 naar 200 minuten per maand, maar standaard staat er dan ook een andere internetbundel geselecteerd (0 euro 0 minuten). Ik heb nu een belbundel van 12,50 voor 1500 MB en dat wil ik zo houden, maar die bundel is inmiddels verdwenen en het lijkt erop dat ik nu ook verplicht wordt om een van de andere bundels te kiezen waarvan de ene te klein is en de ander te groot. Hoe zit dit? Het lijkt me vreemd dat ik niet alléén mijn belbundel aan kan passen.
icon

Beste antwoord door Ali 19 January 2015, 11:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Robert89,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Je kan bij het wijzigen van je abonnement ervoor kiezen om alléén de bel/sms-bundel aan te passen. Je bent of wordt niet verplicht om ook je internetbundel te wijzigen.

Zolang je bij het aanpassen van je abonnement geen (andere) internetbundel selecteert kan je je huidige 1500 Mb bundel behouden.

Ik zie trouwens dat je aanvraag goed doorgekomen is. Je hebt je belminuten verhoogd. Per 1 februari heb je de beschikking over de Simyo 200 en je 1500 MB internetbundel.

Weet je zo voldoende?
Het is inderdaad gelukt, mijn excuses! In een andere browsersessie stond de optie niet meer aan. Denk dat ik hem per ongeluk heb aangetikt. Bedankt!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Robert89,

Super 😮 Het is in ieder geval gelukt.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer