.

Beantwoord

Bel bundel verbruikt

  • 24 July 2012
  • 3 reacties
  • 575 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
hoi,

ik heb een veel abonnement. hierdoor zou ik 500 minuten mogen bellen/smsen. Ik ben hier nooit over geweest en bij het bekijken van mijn saldo stel ik vast dat ik 0 minuten heb. Heb ik nu 500 minuten werkelijk gebruikt? zou u dat na willen kijken, svp.

groet,

danny
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2012, 12:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Beste Dbdb,

Ik heb je verbruik nagekeken in het systeem. Je belminuten zijn op en momenteel bel je tegen het buiten de bundel tarief.
Ik zie in je verbruik dat je zo wel lange als soms korte gesprekken voert. Wanneer een gesprek 4 seconden heeft geduurd wordt gesprek naar boven afgerond als gehele bel minuut. Ik raad je aan om je verbruik te bekijken via de persoonlijke pagina onder het tabblad 'Verbruik'.
hallo

ik wil wel is weten waarom ik geen internet bundel kan kopen zo in 1x en dat er nu ineens 10 euro voor 1 dag moet betalen dit is niet de eerste x dat ik zo genaait word ik ben het een beetje zat aan het worden. elke x heb ik gezeur met deze provider ik wil wel eens weten hoe dit allemaal kan
Badge +2
Hey Terry,

Nadat je bent ingelogd op je persoonlijke pagina op www.simyo.nl kan je onder het tabblad gegevens en instellingen een internet dag of maandbundel aanschaffen.

Groetjes,

Arie

Reageer