.

Beantwoord

Annuleren sim only bestelling binnen zichtstermijn

  • 21 August 2013
  • 1 reactie
  • 391 Bekeken

Ik ben recentelijk uit het buitenland terug verhuisd naar Nederland. Om hoge kosten te vermijden door het gebruik van mijn buitenlandse nummer in Nederland, en om toch bereikbaar te zijn, had ik alvast een sim only abonnement besteld. Deze heb ik vorige week donderdag in gebruik genomen door hem te activeren. Vanaf zondagavond ben ik pas de hele tijd in mijn nieuwe huis geweest, en het blijkt dat ik hier helemaal geen dekking heb.

Voor de goede orde, ik bedoel hiermee letterlijk geen dekking, niet een slechte dekking. Als mensen mij proberen te bellen komen ze er niet door, als ik probeer te bellen kom ik er meestal ook niet door. Mocht er wel een gesprek tot stand komen dan valt de verbinding binnen de kortste keren uit. Over mobiel internetten heb ik dan niet eens. Mijn vrouw gebruikt hier het Vodafone netwerk en daarmee heeft ze binnen wel (soms slechte) dekking. Telefoongesprekken voeren is voor haar wel mogelijk, zij het dat de kwaliteit wel eens te wensen over laat. Van de verhuizers zaten ook een aantal op het KPN netwerk, en die hadden binnen ook helemaal niets, de rest had Vodafone en ook die hadden wel redelijk bereik.

Kortgezegd: het product voldoet absoluut niet aan mijn verwachtingen, en aangezien het binnen de zichtstermijn is, wil ik de bestelling annuleren. Ik heb daaroveren gisteren gebeld met de helpdesk (andere telefoon gebruikt), maar er werd gezegd dat dit "niet kon" omdat de netwerk expert had gezegd dat er wel dekking is op mijn postcode. Naar mijn mening is dat eigenlijk niet relevant, ik wil gewoon mijn bestelling annuleren binnen de zichtstermijn, de reden daarvoor is niet van wezenlijk belang, dat is gewoon ter informatie. Uiteindelijk is mijn verzoek verder gezet naar de volgende helpdesk, die zou terugbellen, maar dat is helaas nog niet gebeurd.

Hoe krijg ik mijn bestelling nu geannuleerd?
icon

Beste antwoord door Ernst 22 August 2013, 15:52

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi RWeide,

We hebben elkaar inmiddels al telefonisch gesproken en besproken wat we gaan doen.

Je maakt gebruik van de zichtstermijn om af te zien van je bestelling en je betaalt de eenmalige aansluitkosten en de kosten die je buiten de bundel hebt gemaakt.

Hopelijk 'zien' we elkaar in de toekomst nog eens.

Reageer