Voor de goede orde, ik bedoel hiermee letterlijk geen dekking, niet een slechte dekking. Als mensen mij proberen te bellen komen ze er niet door, als ik probeer te bellen kom ik er meestal ook niet door. Mocht er wel een gesprek tot stand komen dan valt de verbinding binnen de kortste keren uit. Over mobiel internetten heb ik dan niet eens. Mijn vrouw gebruikt hier het Vodafone netwerk en daarmee heeft ze binnen wel (soms slechte) dekking. Telefoongesprekken voeren is voor haar wel mogelijk, zij het dat de kwaliteit wel eens te wensen over laat. Van de verhuizers zaten ook een aantal op het KPN netwerk, en die hadden binnen ook helemaal niets, de rest had Vodafone en ook die hadden wel redelijk bereik.
Kortgezegd: het product voldoet absoluut niet aan mijn verwachtingen, en aangezien het binnen de zichtstermijn is, wil ik de bestelling annuleren. Ik heb daaroveren gisteren gebeld met de helpdesk (andere telefoon gebruikt), maar er werd gezegd dat dit "niet kon" omdat de netwerk expert had gezegd dat er wel dekking is op mijn postcode. Naar mijn mening is dat eigenlijk niet relevant, ik wil gewoon mijn bestelling annuleren binnen de zichtstermijn, de reden daarvoor is niet van wezenlijk belang, dat is gewoon ter informatie. Uiteindelijk is mijn verzoek verder gezet naar de volgende helpdesk, die zou terugbellen, maar dat is helaas nog niet gebeurd.
Hoe krijg ik mijn bestelling nu geannuleerd?
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie