.

Beantwoord

Als je bundels naar rato worden berekend, wordt de prijs dan ook naar rato berekend?

  • 18 November 2014
  • 5 reacties
  • 199 Bekeken

Badge +1
Ik kreeg zojuist een bevestigingsmail en daar stond in vermeld dat als je nummer bv op de 15e vd maand wordt overgezet je voor die maand een halve bundel krijgt voor een halve maand, oke maar zijn de maandlijkse kosten dan ook half?
icon

Beste antwoord door koorelle 18 November 2014, 19:45

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ja, dat lijkt me wel. Je betaalt alleen voor de dagen dat je lid van de club wordt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joppie,

Wat een goede vraag stel je hier 🙂 Ik wil hier graag bevestigen dat koorelle gelijk heeft. Als we je de helft van de bundel geven, dan brengen we hier (uiteraard) ook maar de helft van de prijs voor in rekening 🙂!

Kort maar krachtig antwoord dacht ik zo!

Bedankt koorelle!
Badge +1
Hallo mensen bedankt voor jullie antwoord. Ik had ook niet anders verwacht haha, maar soms hoor je wel eens andere verhalen. Ik had het inmiddels ook van mijn dochter al vernomen dat dit allemaal netjes werd geregeld, dus mijn dank hiervoor
Het zal mij wel gaan bevallen bij Simyo
Reputatie 4
Badge +8
Vast wel! Ik zit hier ook al jaren vast geplakt lol 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joppie,

Wat fijn dat we nu al je vertrouwen hebben dat het gaat bevallen 😉 Dat lijkt me een voorspoedig begin, niet?

Mocht je nog verdere vragen hebben, zien koorelle en ik je graag terug op het forum!

Reageer