.

Beantwoord

Als ik van maand flexibel naar jaar ga, heb ik dan verlengd?

  • 15 April 2016
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

Hoi,

Heb nu maand flexibel en heb de mogelijkheid tot voordeel als ik nu overstap naar jaar verlengd.
Heb ik, nadat dat jaar verlengd is afgelopen, weer gewoon de mogelijkheid om per maand op te zeggen? Of wordt het dan weer automatisch met een jaar verlengd?
Heb namelijk een interessant aanbod van Vodafone gehad met meer belminuten en MB's maar ben tevreden met Simyo en zeker met de mogelijkheid om per maand op te zeggen, voelt vrij.
Maar mijn huidige bundel is aan de krappe kant dus kan een upgrade goed gebruiken maar heb na dat jaar geen zin om er weer een jaar aan vast te zitten of dan weer terug te moeten naar minder belminuten of MB's.

Bvd

Mvg Johan
icon

Beste antwoord door Ray 16 April 2016, 10:14

Bekijk originele reactie

4 reacties

Na een jaar contract loopt het contract door maar word weer maandelijks opzegbaar zoals je nu hebt. Je kunt niet de nieuwe bundels nemen zonder te verlengen, in sommige gevallen is dat namelijk ook mogelijk..
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Yotogo,

Leuk dat je eraan denkt om te verlengen 😃 Het kan inderdaad best wat schelen.

Zoals Raytje zegt, is je contract na een jaar weer maandelijks opzegbaar en je behoudt daarbij dezelfde tarieven wanneer je niks wijzigt. Is het zo duidelijk voor je?

@Raytje, bedankt voor je hulp!!

Groetjes,
Caspar
Bedankt voor het antwoord,

Ga dan voor een jaarcontract met uitbreiding van mijn bundel en heb dan over een jaar dus nog steeds die uitbreiding maar wel weer per maand opzegbaar.
Dat voelt vrij en daarom juist weer een reden om te blijven. Wat mij bijzonder aanspreekt is dat jullie op deze wijze klanten, die al langer aan jullie verbonden zijn, waarderen door ze te belonen en dat dit niet alleen is voorbehouden voor nieuwe klanten. Top!
Wordt bijzonder gewaardeerd!

Groet Johan
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Yotogo,

Zo te lezen ben jij blij én wij blij 🙂! Dat zien we toch graag. Natuurlijk is Simyo onwijs blij met de trouwe klanten, dus daar mag toch wel iets tegenover staan. Scherpe deals met een stuk of wat addertjes onder het gras is niets voor ons 😉. Blij dat je het waardeert en uiteraard ben je voor verdere vragen altijd welkom op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Reageer