.

Beantwoord

Abonnement verlengen met korting

  • 26 November 2013
  • 7 reacties
  • 677 Bekeken

Hallo,

Mijn 1 jaar abbonement loopt bijna af, en deze wil ik graag verlengen met een jaar. Alleen weet ik niet hoe.
icon

Beste antwoord door Natascha 27 November 2013, 09:45

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Hallo,

Mijn 1 jaar abbonement loopt bijna af, en deze wil ik graag verlengen met een jaar. Alleen weet ik niet hoe.


Hoi Elly-1995,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je bundel hebt gewijzigd naar 100 minuten. De korting is helaas niet van toepassing op de 100 minuten/sms bundel gezien dit al de goedkoopste bundel is.
Hallo,

Mijn 1 jaar abbonement loopt bijna af, en deze wil ik graag verlengen met een jaar. Alleen weet ik niet hoe.


Hoi Elly-1995,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je bundel hebt gewijzigd naar 100 minuten. De korting is helaas niet van toepassing op de 100 minuten/sms bundel gezien dit al de goedkoopste bundel is.


Hallo,

Het gaat mij ook niet om de korting, ik wil gewoon graag mijn abboment verlengen..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi elly-1995,

Wanneer je ingelogd bent op Mijn Simyo, en je bent op de overzichtspagina (waar je resterende minuten en MB's staan), dan scroll je iets naar beneden.
Je komt dan uit bij 'mijn abonnement aanpassen', bij de keuze 'Jaar of maand' kun je vervolgens kiezen voor 'Nog een jaar Simyo?'

Hieronder zie je hoe dat er uit ziet. Helpt dit een beetje?
Hoi elly-1995,

Wanneer je ingelogd bent op Mijn Simyo, en je bent op de overzichtspagina (waar je resterende minuten en MB's staan), dan scroll je iets naar beneden.
Je komt dan uit bij 'mijn abonnement aanpassen', bij de keuze 'Jaar of maand' kun je vervolgens kiezen voor 'Nog een jaar Simyo?'

Hieronder zie je hoe dat er uit ziet. Helpt dit een beetje?


ik kan hier niet op klikken!,
Badge +6
ik kan hier niet op klikken!,

Hoi elly-1995,

Waar kan je precies niet op klikken?
Hoi elly-1995,

Waar kan je precies niet op klikken?


op de knop dat ik wil verlengen
Badge +6
Hoi elly-1995,

Als je wil verlengen, dien je eerst te klikken op 'Nog een jaar Simyo'?. Vervolgens wordt rechtsonderin de knop 'abonnement wijzigen' donkerblauw. Waarna je op deze knop klikt, kan je daadwerkelijk je abonnement verlengen. Is het zo wat duidelijker voor je? 🙂

Reageer