.

Beantwoord

Abonnement verlengen maar niet verhogen?

  • 28 June 2014
  • 4 reacties
  • 478 Bekeken

Hallo,

Aangezien ik in de maanden juli en augustus vaak het meeste bel, wilde ik mijn bundels verhogen. (voor juli ben ik helaas net te laat)
Ik kom er echter niet uit. Ik zou graag nog een jaar bij Simyo blijven, dus een nieuw jaarabonnement met het lagere tarief, maar ik heb begrepen dat je je bundels nooit lager dan je startbedrag kan aanpassen.
Ik zou in de maand augustus graag 1500mb internet willen en 200min bel/sms, wat me dus 17,50 zou gaan kosten. Maar mijn standaardabonnnement zou ik graag op 1000mb en 100min/sms zou den hebben, net zoals ik nu heb.
Hoe los ik dit op? 
Ik wil dus vanaf augustus een nieuw jaarabonnement, maar niet met de hoge bundels, maar daar zou ik eigenlijk in augustus wel gebruik van willen kunnen maken..

Groetjes,
Sandra
icon

Beste antwoord door Ernst 30 June 2014, 15:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Beste sandra

Na mijn weten kan je bel,internet,sms elke maand veranderen dit staat in kleine lettertjes onder de bundels.

Mvg

Alex
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sandra43253263, welkom op het Simyo forum :)

Je kunt inderdaad, zoals alex32 al aangeeft, elke maand je bundels veranderen.
Elke maand kun je elke bundel 1 keer aanpassen. Als jij zo voor augustus dat nog wil kun je tot de 25e kiezen welke bundels je wilt én die meteen voor 1 jaar vastleggen.
Maar je kunt natuurlijk ook je abonnement met 1 jaar vastleggen zonder te verhogen. Je kiest dat gewoon dezelfde bundel, klikt op 'nóg een jaar Simyo en bevestigd dat.
Het allermooiste is dat je daarna gewoon wéér elke bundel elke maand 1 keer kunt aanpassen, alleen je contract duurt een jaar.

Hebben we dit zo duidelijk uitgelegd voor je?
Een beetje! Ik heb nog niet zwart op wit gezien dat ik mijn bundels ook elke maand naar beneden kan verlagen. Want ik heb dus begrepen toen ik vorig jaar mijn abonnement afsloot, dat je nóóit lager kan dan je startbundel
Reputatie 5
Badge +11
Hi Sandra43253263,

'Vroeger' was het inderdaad zo dat je niet lager kon dan de bundels waarmee je begonnen bent. Dit hebben we een tijdje geleden losgelaten omdat we het eigenlijk wel wat flauw vonden. Sindsdien staat op onze site ook dat je dit elke maand kunt doen.

Reageer