Jullie zijn nu al een paar jaar mijn provider. Ik begon met een prepaid sim kaart en ben daarna over gegaan op een abonnement. Nu ga ik voor 3 maanden vrijwilligerswerk doen in een ziekenhuis in Tanzania en heb ik dus niks aan mijn abonnement. Vanaf 14 december ben ik weg en wil ik graag of over op prepaid of tijdelijk mijn abonnement stop zetten of op 0 euro zetten. Nu had ik een van uw medewerkers aan de lijn, maar al die opties zijn niet mogelijk. Ik kan prepaid aanvragen maar dan heb ik een nieuwe sim-kaart nodig, want deze simkaart kan prepaid niet aan. Terwijl ik met deze simkaart begon met prepaid en later over ben gegaan op een abonnement, waarom kan deze simkaart dan nu op eens geen prepaid? Ik kan mijn abonnement alleen verlagen/stop zetten vanaf 1 december, maar dan ben ik nog in Nederland en zou ik graag nog willen bellen en internetten. Ik begon ook midden in een maand met mijn abonnement, waarom kan ik hem dan niet beëindigen midden in een maand?
Graag uw hulp.
Mvg, Michelle van der Slot
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie