.

Beantwoord

abonnement tijdelijk opzeggen, nummer behouden?

  • 23 February 2014
  • 3 reacties
  • 502 Bekeken

Badge
Beste meneer/mevrouw,
Aangezien ik komende 5 maanden in Sydney zal wonen heb ik een australische simkaart.
Is het mogelijk om de komende maanden mijn abbonement bij simyo stop te zetten maar wel mijn nummer te behouden?
Of kan ik terugkeren bij simyo met mijn oude nederlandse simkaart nummer?
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Melanie Benard
icon

Beste antwoord door Groentjuh 23 February 2014, 15:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Abonnement opzeggen met nummer behoud. Dan pre-paid kaartje aanschaffen met minimaal 6 maanden houdbaarheid. Dan hou je je nummer zonder maandelijkse kosten.

Dat is het meest zinvolle wat ik me kan bedenken. En misschien kan Simyo je hier wel mee van dienst zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan niet zien of je een maand of jaar abonnement hebt.

In het eerste geval zou ik een simyo prepaid kaart bestellen met nummerbehoud voor je abonnement. Deze prepaidkaart moet je één keer per 6 maanden gebruiken om hem actief te houden. Je kun via mijn simyo SMSjes sturen en deze SMSjes tellen als SMSjes verstuurt vanuit Nederland. Zodra je terug bent kun je via mijn simyo weer overstappen op een abonnement. Op die manier gaat jouw beltegoed ook niet verloren, want die wordt gebruik om (een gedeelte van) jouw eerste factuur te betalen.

In het tweede geval zit je vast aan je abonnement. Je abonnement afkopen is al snel niet goedkoper dan het omlaag zetten van de bundels via mijn simyo.
Met het omlaag zetten van je bundels kom je uit op 3 euro per maand.
Badge +8
Beste meneer/mevrouw,
Aangezien ik komende 5 maanden in Sydney zal wonen heb ik een australische simkaart.
Is het mogelijk om de komende maanden mijn abbonement bij simyo stop te zetten maar wel mijn nummer te behouden?
Of kan ik terugkeren bij simyo met mijn oude nederlandse simkaart nummer?
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Melanie Benard


Hoi MelanieV,

Stopzetten gaat dus niet, omzetten naar prepaid of bundels omlaag zetten, zijn je beste opties.
Dat hebben de heren dus al netjes voor je op een rijtje gezet. :)
Ik zie dat je je bundels al gewijzigd hebt. Dat lijkt mij inderdaad ook het makkelijkste 🆒

Wat ga je doen Down under? Werk, studie, of gewoon vakantie?

Groetjes, Charlene

Reageer