.

Beantwoord

Abonnement tegoed

  • 29 November 2012
  • 1 reactie
  • 151 Bekeken

Beste,

Ik heb vorige week een abonnement bij jullie genomen, en die is gisteren ingegaan. Nu kreeg ik eerst gisteren een mailtje van jullie dat ik een "1000MB internet" blok of zo had gekocht. Dat heb ik niet gedaan, ik heb dat bij mijn abonnement zitten. Waarom sturen jullie zo'n mail en ben ik nu meer geld kwijt als afgesproken?

Daarnaast begon mijn tegoed gisteren met 30 belminuten (van de 300), omdat de maand zo goed als voorbij is. Ik heb niet gebeld, alleen een SMS gestuurd naar 1300 (op het forum hier vond ik terug dat ik voor internet instellingen Ja naar 1300 kon smsen, maar ik heb helemaal niets terug gekregen). Nu kijk ik vanochtend op mijn Mijn Simyo en is mijn tegoed opeens nog maar 8 belminuten!? Tevens is mijn internet nog maar 99MB, en dat heb ik misschien vijf minuten gebruikt.

Is het zo dat jullie gewoon elke dag een hoeveelheid tegoed eraf mogen halen, of hoe werkt dit systeem?! Want iets klopt er in mijn geval niet, lijkt me. Ik vind het niet normaal dat jullie zomaar 28 euro van mijn tegoed afhalen. Betaal ik dan deze "maand" ook maar 5 euro of zo?

Valt me van jullie tegen. Ik ging naar jullie toe met een goed gevoel, maar ten eerste is er nog nooit gereageerd op mijn e-mail en krijg ik nooit iemand aan de telefoon want uiteindelijk hang ik meer als 20 minuten aan de lijn en vervolgens klapt de verbinding gewoon weg. Ben hier absoluut niet tevreden over.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Claudia
icon

Beste antwoord door Natascha 4 December 2012, 11:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Broodjekipkorn,

Welkom op het forum!
Ik heb je contract bekeken in het systeem en daar staat op dat je een internetbundel van 1 GB hebt aangeschaft bij je abonnement.
Op 28 november is het telefoonnummer overgenomen van je vorige provider Vodafone. Doordat je later in de maand klant bent geworden heb je naar rato belminuten en mb's gekregen voor de laatste dagen van de maand november. Voor de maand november betaal je ook geen volledige maand aan abonnementskosten. Graag verneem ik van je van welk merkt toestel je gebruik maakt zodat ik je de juiste instellingen kan versturen.

Reageer