.

Beantwoord

Abonnement opzeggen lukt niet

  • 20 January 2014
  • 7 reacties
  • 509 Bekeken

Badge
Hallo, ik probeer nou al een week mijn abbonement op te zeggen en heb vandaag al meerdere keren gebelt, ik kan pas van 6 februari opzeggen en zit dan tot maart er aan vast. 
Maar dan moet ik ook perse precies 6 februari opzeggen want als ik het nou probeer via de site lukt het niet.
Ik heb hier helemaal geen tijd voor en wil gewoon opzeggen heb namelijk al een nieuwe telefoon. 
icon

Beste antwoord door Ernst 21 January 2014, 12:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Probeer eens te twitteren, misschien dat je de klantenservice dan sneller te pakken krijgt om te vertellen dat je je abbonument wilt opzeggen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi johanna1996,

Er is voor een deel van de klanten inderdaad een 'probleempje' qua opzeggen 😞 Waar je normaal gesproken na 11 maanden een maand opzegtermijn hebt, werkt dat bij jouw aansluiting niet zo. Erg lastig, en we werken hard aan een oplossing.
Wat we dan aanbieden is om je abonnement een dag na je einddatum op te laten zeggen en de laatste maand abo kosten te vergoeden.

Is dat aan de telefoon niet zo uitgelegd?

Ik hoor graag van je of je dit wil, dan kan ik dat in orde maken voor je.


koorelle; dank je voor het meedenken!
ik ben ook al een poos bezig om mijn abbonement op te zeggen en krijg het niet voor elkaar........dus HELP......hoe kom ik van dit abbonement af???
Badge +8
ik ben ook al een poos bezig om mijn abbonement op te zeggen en krijg het niet voor elkaar........dus HELP......hoe kom ik van dit abbonement af???

Hoi raydeel2,

Jammer dat je ons gaat verlaten.. :(
Jouw abonnement is maandelijks opzegbaar, dus jij zou gewoon moeten kunnen opzeggen. Op welk type apparaat, met welk type browser probeer je het nu? En waar loopt het vast/ gaat het mis?
Wat belangrijk is, is dat je pop ups niet hebt geblokkeerd. Want om je opzegging te bevestigen, komt er een schermpje omhoog.

Ik hoor het graag van je, 🙂

Groetjes,
Charlene
Reputatie 4
Badge +4
De knop opzeggen valt bij lage resoluties niet in de viewport. De gebruikte popup-mechanische (colorbox) blijft op een fixed positie staan; dus scrollen werkt dan ook niet. Zodoende is de knop 'Opzeggen' niet te zien of te bereiken. (overigens is het geen Ă©chte popup, dus van popup-blockers zul je geen last hebben).
Badge +6
Ahmed_A,

Dank je wel voor je tip. Het klopt dat het knopje 'opzeggen' soms weg valt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Even een update. Dit wordt opgepakt door het team. Hopelijk kan het dus snel worden opgelost :)

Groetjes,

Alex

Reageer