.

Beantwoord

Abonnement opgezegd, geen bericht

  • 24 December 2013
  • 10 reacties
  • 511 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb sins vandaag mijn maandelijkse opzegbaar abonnement opgezegt. 
Dit heb ik gedaan via mijn gegevens en vervolgens geklikt op "zeg mijn abonnement op".
Nu heb ik de dingen ingevuld wat daar gevraagd wordt en vervolgens iets opgestuurd naar jullie?.

Ik heb tot nu toe geen mailtje of bevestiging gehad dat mijn aanvraag of dergelijke is aangekomen, krijg ik dit nog of?
Niet dat ik straks met de gebakken peren zit en er wordt vervolgens verteld dat het niet is ontvangen en ik nog een maand
aan jullie vast zit. 

Ik wil graag dat dit abonnement per 1 Januari 2014 op is gezegt.
Dit heb ik dan ook netjes voor de 26ste van deze maand gedaan.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

M versluis
icon

Beste antwoord door Charlene 27 December 2013, 12:15

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je weet dat je je nummer nu ook kwijtraakt, en mocht je naar een andere provider gaan je een nieuw nummer ontvangt?
Badge
Erg bedankt voor je reactie, daar ben ik van op de hoogte dat is ook mijn bedoeling. Hopelijk hoor ik nog over mijn vraag.
Badge +8
Hallo,

Ik heb sins vandaag mijn maandelijkse opzegbaar abonnement opgezegt. 
Dit heb ik gedaan via mijn gegevens en vervolgens geklikt op "zeg mijn abonnement op".
Nu heb ik de dingen ingevuld wat daar gevraagd wordt en vervolgens iets opgestuurd naar jullie?.

Ik heb tot nu toe geen mailtje of bevestiging gehad dat mijn aanvraag of dergelijke is aangekomen, krijg ik dit nog of?
Niet dat ik straks met de gebakken peren zit en er wordt vervolgens verteld dat het niet is ontvangen en ik nog een maand
aan jullie vast zit. 

Ik wil graag dat dit abonnement per 1 Januari 2014 op is gezegt.
Dit heb ik dan ook netjes voor de 26ste van deze maand gedaan.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

M versluis


Hoi M versluis,

Ik zie je opzegging nog niet terug. Ik wil je dus aanraden het vandaag nogmaals te proberen. Dit zal vandaag nog gaan voor 1 januari. Let wel op dat je bevestigt. Je klikt inderdaad op Mijn abonnement opzeggen, onder Mijn Gegevens, en dan in de pop up op Abonnement opzeggen.
Laat je even weten of het nu lukt?

Groetjes, Charlene
Badge
Beste Chariene,

Ik denk dat het gelukt is, het probleem was vrijwel duidelijk dat ik op mijn mac laptop niet naar beneden kon scrollen!
Toen ben ik naar de computer gerend en daar is het vrijwel gelukt. De pagina is niet scroll baar, waardoor ik het niet kon accepteren.

Erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

M versluis
Reputatie 5
Badge +11
Beste Chariene,

Ik denk dat het gelukt is, het probleem was vrijwel duidelijk dat ik op mijn mac laptop niet naar beneden kon scrollen!
Toen ben ik naar de computer gerend en daar is het vrijwel gelukt. De pagina is niet scroll baar, waardoor ik het niet kon accepteren.

Erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

M versluis



Hi melaniee,

Hadden we dit eerder geweten...

Onze sites maken gebruik van Flash en dat doet het niet op Appletjes :(

Gelukkig dat je zelf zo scherp was!
Reputatie 7

Onze sites maken gebruik van Flash en dat doet het niet op Appletjes :( 


Even off-topic; komt hier verandering in?
Dit, omdat ik zeer vermoedelijk vanaf eind volgende maand helemaal over ben op het fruitige merk. En om nou iedere keer mijn werklaptop te pakken......:rolleyes:
Badge +6
Even off-topic; komt hier verandering in?
Dit, omdat ik zeer vermoedelijk vanaf eind volgende maand helemaal over ben op het fruitige merk. En om nou iedere keer mijn werklaptop te pakken......:rolleyes:


Hoi RicoK,

In principe zou Mijn Simyo in Safari op een Mac geen problemen mogen opleveren; Safari op een iPhone/iPad werkt niet goed, daarvoor zijn helaas voor de nabije toekomst ook nog geen plannen bekend om dit compatible te maken.
Reputatie 7
Hoi -Kim,

Fijn te horen dat het voor Safari op een Mac geen problemen gaat opleveren. Jammer, dat dit nog wel het geval is voor Safari op de iPad/iPhone.
Reputatie 7
Badge +9
Ook hier geeft Safari op de iMac met OS X geen enkel probleem. Om de Simyo site ook op iOS lekker te laten lopen zullen ze HTML5 moeten gaan gebruiken. Er zijn een aantal redenen waarom Apple het gebruik van Flash op iOS devices zoals de iPhone en iPad niet toestaat, zie voor een samenvatting van de problematiek hier.
Reputatie 5
Badge +11
Ook hier geeft Safari op de iMac met OS X geen enkel probleem. Om de Simyo site ook op iOS lekker te laten lopen zullen ze HTML5 moeten gaan gebruiken. Er zijn een aantal redenen waarom Apple het gebruik van Flash op iOS devices zoals de iPhone en iPad niet toestaat, zie voor een samenvatting van de problematiek hier.

Da's handig om te lezen, dank je!

Reageer