.

Beantwoord

abonnement beëindigt

  • 1 December 2012
  • 5 reacties
  • 210 Bekeken

Badge
ik heb sinds vorige maand mijn abonnement beëindigt bij simyo en die zou per 1 december beëindigt worde. gek genoeg zoals gewoonlijk bij mij is er weer wat mis, ik ga naar mijn simyo en zie dat mijn blackberry internet nog aanstaad tot eind december van deze internet dienst kan ik geen gebruik maken omdat mijn mobiel niet meer met simyo netwerk is verbonden.

mijn vraag is:

moet ik hier voor betalen ? omdat er weer een systeem fout is ? inpricipe zou alles per 1 december beëindigt worden.
icon

Beste antwoord door Alex 4 December 2012, 16:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Kijk morgen nog eens. Mogelijk moet dit nog ingesteld worden bij Simyo. Heb je een email ontvangen over de beëindiging van je abonnement?
Badge
ik heb mail gekregen ter bevestiging van het beëindiging van mijn abbonnement toen ik had aangevraagt, en heb nog geen mail binnen dat het beëindigt is als daar uberhaupt een mail voor is.

ik check het morgen nog wel eens.

Met vriendelijke groet,

Curtis verbraak
Reputatie 7
Badge +9
heb nog geen mail binnen dat het beëindigt is als daar uberhaupt een mail voor is.



Als ik het goed heb, krijg je ook een email op het moment dat je abonnement beëindigd is. De dag ervoor of op de dag zelf.
Badge
mijn abonnent met voor internet staat nog steeds aan, ook heb ik nog geen mail binnen gekregen dat het beëindigt is. hoewel mijn bel en sms bundel wel beëindigt is.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi curtis,

Volgens onze gegevens is je volledige abonnement (incl. internet) per 1/12/12 beëindigd. Kan je mij een privé bericht sturen met je wachtwoord om in te loggen? Dan kan ik de datum controleren en nagaan wat er mis gaat.

Groetjes,

Alex

Reageer