.

Beantwoord

Abonnement afsluiten zonder internetbankieren

  • 3 January 2014
  • 4 reacties
  • 1131 Bekeken

Badge
goedeavond ,

Ik wil voor mijn moeder een simyo 300 bel/sms abonnement afsluiten voor 7 euro op haar naam .
ze wil nummerbehoud van haar huiddige mobiele nummer .
Als ik alles voor haar invul op internet dat kom je bij betaling welke bank , maar nu is het probleem ze heeft geen internet bankieren hoe ga zij 
dit dan betalen . 
de betaling is nodig ivm activatie code .

Mvg Peter zwaan
icon

Beste antwoord door MartijnR 3 January 2014, 20:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welkom op het forum!
Wanneer je moeder niet over internetbankieren beschikt dan is het helaas niet mogelijk om een abonnement bij Simyo af te sluiten.
Met de betaling van 1 eurocent middels iDeal kunnen wij controleren of de naam van de besteller en de naam van de rekeninghouder met elkaar overeenkomen. Misschien kan je het abonnement op je eigen naam bestellen en de betaling doen vanaf je eigen rekening.
Badge +6
goedeavond ,

Ik wil voor mijn moeder een simyo 300 bel/sms abonnement afsluiten voor 7 euro op haar naam .
ze wil nummerbehoud van haar huiddige mobiele nummer .
Als ik alles voor haar invul op internet dat kom je bij betaling welke bank , maar nu is het probleem ze heeft geen internet bankieren hoe ga zij 
dit dan betalen . 
de betaling is nodig ivm activatie code .

Mvg Peter zwaan


Hoi Peterzwaan,

Het is helaas niet mogelijk om een abonnement af te sluiten wanneer je niet over internetbankieren beschikt. Zoals Martijn® aangeeft controleren wij op die manier de naam van de rekeninghouder en de naam van degene die de bestelling heeft gedaan. Wellicht kan je het abonnement je eigen naam aanvragen.

@ Martijn® bedankt voor je antwoord.
Ik ben dus niet de eerste die hier tegenaanloopt. Dat Simyo een online dienst is prima. Maar dat je niet je bestelling kan plaatsen als "familie/zorgdrager" van een oudere en binnen x werkdagen alsnog die cent kan overmaken is vreemd. Dat zorgt niet voor extra werk. Dit kan je gewoon afvangen via het systeem. De verdere betalingen gaan automatisch en hebben niks te maken met internet bankieren dus zie het probleem niet om dit in te regelen ipv klanten de deur te wijzen.

Ik heb zelf Simyo en ben er verder heel tevreden over maar vind de opmerking "het is onmogelijk" zoals ik terugkreeg iets te kort door de bocht. Dienstverlening is namelijk een keuze !
Badge +6
Ik ben dus niet de eerste die hier tegenaanloopt. Dat Simyo een online dienst is prima. Maar dat je niet je bestelling kan plaatsen als "familie/zorgdrager" van een oudere en binnen x werkdagen alsnog die cent kan overmaken is vreemd. Dat zorgt niet voor extra werk. Dit kan je gewoon afvangen via het systeem. De verdere betalingen gaan automatisch en hebben niks te maken met internet bankieren dus zie het probleem niet om dit in te regelen ipv klanten de deur te wijzen.

Ik heb zelf Simyo en ben er verder heel tevreden over maar vind de opmerking "het is onmogelijk" zoals ik terugkreeg iets te kort door de bocht. Dienstverlening is namelijk een keuze !


Hoi Rbouma,

Welkom op het forum!
Wanneer de 1 eurocent wordt overgemaakt op onze rekening hebben wij geen controle of de naam van de besteller en de naam van de rekeninghouder met elkaar overeenkomen. Door de betaling te doen via internetbankieren kunnen wij de namen controleren en bestellingen annuleren wanneer de namen niet met elkaar overeenkomen. Mocht je een abonnement voor iemand willen afsluiten die geen internetbankieren heeft dan kun je dit misschien op je eigen naam doen.

Reageer