.

Beantwoord

abonnement afgelopen

  • 17 November 2012
  • 1 reactie
  • 179 Bekeken

Mijn jaarabonnement is afgelopen en mijn korting ook. Maar bij bundels aanpassen kan ik de huidige abonnementsvorm niet terugvinden voor bellen en internet.

Wat is mijn huidige abonnementsvorm en tarieven?

Met vriendelijke groeten,

Rifat

ps Ik heb geen bericht gekregen dat mijn jaarabonnement is afgelopen. Van wat ik heb begrepen zou dit wel moeten.
icon

Beste antwoord door Wayne 20 November 2012, 10:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey Rifat,

Jouw abonnement is maandelijks opzegbaar en dus geen jaarabonnement. Je had recht op 12 maanden korting waarvan wij de korting op jouw bel/sms bundel hebben verlengd en de korting op jouw internetbundel is beeindigd per 29-09. Je betaalt nu dus €6,99 voor jouw Simyo Geregeld bundel en €9,95 voor jouw 1GB internet bundel.

Reageer