.

Beantwoord

Abonnement

  • 17 August 2012
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

Badge
Ik heb een vraag over mijn abonnement. Ik heb nu ongeveer een jaar het abonnement Geregeld (6,99) + 1 GB internet (4.95). Dit was toen een actie.
Nu staat me er nog iets van bij dat dit maar een jaar geldig is, omdat het een actie is. (Klopt dit?)
Als dit zo is, moet ik dan de actie opnieuw aanvragen?
Ik zag op internet dat dezelfde actie er nog is.

En waar kan ik vinden sinds wanneer mijn abonnement is ingegaan?

Gr., Jorinde
icon

Beste antwoord door Alex 17 August 2012, 16:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jorinde,

Je huidige kortingen zijn inderdaad 1 jaar geldig. Je kan de actie niet opnieuw aanvragen. Je ontvangt vanzelf een email met daarin de informatie dat de korting op de belbundel wordt verlengd. De korting op de internet bundel wordt niet verlengd. De korting op de internet bundel waar jij gebruik van maakt, wordt ook niet meer aangeboden. Je kunt als bestaande klant echter wel gebruik maken van de huidige acties welke op de website staan aangegeven.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb een soortgelijke situatie: een abonnement Geregeld (van 5,99/maand) dat binnenkort afloopt. In mijn contract staat dat ik daaarna 9,99 euro per maand moet betalen. Ik kan dus beter overstappen naar het huidige abonnement Geregeld dat nu 6,99/maand kost. Dat klinkt vreemd dus mijn vraag is: klopt dit?

Alex schrijft in zijn reactie:
> Je ontvangt vanzelf een email met daarin de informatie dat de korting op de belbundel wordt verlengd.

Zou dat ook voor mij gelden? Dan hoef ik dus niks te doen en behoud ik mijn abonnement van 5,99/maand (met 4 euro korting).

Zijn er overigens kosten verbonden aan het veranderen van abonnement?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum BartP,

Jij maakt nog gebruik van de 1 euro korting actie op je Simyo geregeld aansluiting. Op dit moment krijgen alle klanten bij wie het jaartermijn afloopt nogmaals 12 maanden korting op de belbundel. Dat zou in jouw geval wel betekenen dat de 1 euro korting komt te vervallen. Je gaat dus inderdaad 6,99 betalen. Nu al overstappen kan ook gewoon. Je stapt dan ook over naar het kortingstarief. Het wijzigen van de bundel is kosteloos.

Groetjes,

Alex

Reageer