.

Vraag

Abonnement

  • 1 May 2012
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

Badge
Heee,

Ik heb vorige maand een abonnement aangevraagd en mijn abonnement doet het niet.

Mijn abonnementsvorm is: Simyo geregeld

Wat is/zou het probleem kunnen zijn? Weet iemand dit of kan mij helpen?



Alvast bedankt!

Heb mijn simkaart wel geactiveerd!



Groetes Nomi

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum xNomii,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Kunnen we er van uitgaan dat je probleem is opgelost?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum xNomii, Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting. Kunnen we er van uitgaan dat je probleem is opgelost? Groetjes, Alex


Inmiddels kan ik gebruik maken van mijn abonnement. Alleen dan heb ik nog een vraagje, hoe zit het met het internet bij mijn abonnement? Ik heb het internet aan staat voor het abonnement, alleen kan op mijn mobiel kan ik niet op internet.

Groetjes Nomi
Reputatie 2
Badge +4
Beste Nomi,

Volgens ons systeem maak je gebruik van een Samsung Galaxy. Het is bij dit toestel helaas niet mogelijk om de internetinstellingen automatisch te verzenden.

Onderstaand vind je de correcte handmatige instellingen voor mobiel internet.

- Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)
APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet
- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl

Graag vernemen we of het hierna lukt om verbinding te maken met het internet.

Groetjes,

Manisha

Reageer