.

Beantwoord

Abbonement pauzeren

  • 19 November 2013
  • 4 reacties
  • 569 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Beste Simyo medewerker, 

Ik ga een half jaar op stage in het buitenland dus ik wil mijn abbonement tijdelijk pauzeren. Is daar mogelijkheid toe bij jullie? Mijn abbonement loopt in December af en ik ga in Januari weg, dus indien het niet mogelijk is moet ik het opzeggen. 

Met vriendelijke groet,

Jorik
icon

Beste antwoord door Natascha 20 November 2013, 10:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste Simyo medewerker, 

Ik ga een half jaar op stage in het buitenland dus ik wil mijn abbonement tijdelijk pauzeren. Is daar mogelijkheid toe bij jullie? Mijn abbonement loopt in December af en ik ga in Januari weg, dus indien het niet mogelijk is moet ik het opzeggen. 

Met vriendelijke groet,

Jorik


Hoi Jorik,

Welkom op het forum!
Leuk om te lezen dat je naar het buitenland gaat voor je stage. Ga je naar een warm land om stage te lopen of naar een koud land?
Het is helaas niet mogelijk om je abonnement tijdelijk te pauzeren of stop te zetten. Wellicht is het een idee om je telefoonnummer over te zetten naar prepaid. In dit topic lees je hier meer over.
Ik ga ook een half jaar naar het buitenland. Ik heb daarom mijn Vodafone abonnement stopgezet, en ben overgestapt op Simyo, om mijn nummer te behouden zeg maar. Ik wil mijn telefoonnummer niet kwijt (heb al sinds 2004 dezelfde nummer).

Ik heb nu een bundel met internet, maar zodra ik vertrek naar het buitenland, zet ik internet uit, en zet ik minuten op het laagste. Dan betaal ik nog steeds 5 euro per maand, maar dat heb ik er wel voor over om mijn nummer te behouden. Het kost mij 5x5 = 25 euro, daar kom ik wel overheen 😛. Als ik straks weer terug ben, kan ik mijn bundel weer wijzigen, dit kon ik bij andere providers niet. Daarom is Simyo eigenlijk ideaal voor studenten die tijdelijk naar het buitenland gaan !
Reputatie 7
Badge +9
Ik ga ook een half jaar naar het buitenland. Ik heb daarom mijn Vodafone abonnement stopgezet, en ben overgestapt op Simyo, om mijn nummer te behouden zeg maar. Ik wil mijn telefoonnummer niet kwijt (heb al sinds 2004 dezelfde nummer).

Ik heb nu een bundel met internet, maar zodra ik vertrek naar het buitenland, zet ik internet uit, en zet ik minuten op het laagste. Dan betaal ik nog steeds 5 euro per maand, maar dat heb ik er wel voor over om mijn nummer te behouden. Het kost mij 5x5 = 25 euro, daar kom ik wel overheen 😛. Als ik straks weer terug ben, kan ik mijn bundel weer wijzigen, dit kon ik bij andere providers niet. Daarom is Simyo eigenlijk ideaal voor studenten die tijdelijk naar het buitenland gaan !


Niet alleen voor studenten die voor een stage naar het buitenland gaan, maar ook voor Nederlanders die permanent in het buitenland wonen (expats en zo) en die bij Simyo heel makkelijk er even een maandje internet kunnen bijnemen voor als ze een bezoekje gaan brengen aan Nederland. Aanzienlijk goedkoper dan met je buitenlandse sim in Nederland te gaan roamen want dan betaal je je blauw. Alleen niet vergeten om het maandje internet bij Simyo later weer uit te zetten!
Reputatie 5
Badge +11
Jorik, heb je ook nog iets aan de tips van Jack55555 en Scotsman gehad?

Heren: dank voor het meedenken!

Reageer