.

Beantwoord

abbonement

  • 31 October 2012
  • 2 reacties
  • 284 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb sinds september een prepaid zelden abbonnement. 100 belminuten voor 3 euro.Ik heb nu in oktober voor 89 minuten gebeld en 14 sms jes verstuurd.
Ik moet nu voor ruim 25 euro bijbetalen. Kan iemand dit mij uitleggen?
Ik heb twee weken geleden al een vraag via een sms gesteld. Er wordt beloofd antwoord tussen 3 en 5 dagen. Nog steeds geen antwoord ontvangen.
icon

Beste antwoord door Arie 5 November 2012, 16:06

Bekijk originele reactie

2 reacties

Ik heb het idee dat ik gepakt wordt door Simyo. wat is er aan de hand: Ik heb op 11 oktober een contract afgesloten bij Simyo. Eeen zelden abbo, 3 euro, 100 minuten, 1 maand apzeggen. Op mijn contract staat alleen zelden abbo 3 euro. Nu blijkt ineens dat ik geen 100 maar 60 minuten beltoegoed heb. Dat kan helemaat niet volgens de huidige aanbiedingen: Zelden abbo, of 3 euro, 1 jaar vast 100 belminuten of 5 euro 1 maand vast 100 belminuten. Dus: Volgens de beloofde 100 minuten, ben ik ineens teruggezet naar 60 minuten, misschien omdat er een foutje op de site heeft gestaan? Een zelden contract die ik nu heb ( 60 minuten, 3 euro, 1 maand opzeggen) bestaat helemaal niet. Zou iemand dit uit kunnen leggen. Op mijn mail krijg ik een reactie alsof ik debiel ben en ze lezen hem niet goed. Bellen heeft helemaal geen zin. Duurt uren.
Badge +2
Beste Leko,

Uit onze gegevens blijkt dat je inderdaad een Simyo Zelden abonnement hebt. Hier betaal je € 2,99 voor 50 minuten/sms + 10 bonus minuten/sms. Je krijgt dus 60 minuten/sms. Bij een Simyo Weinig abonnement zou je 100 minuten/sms hebben gekregen. Echter is dit niet het abonnement wat je hebt besteld en dus gekregen.

Tegenwoordig hebben onze abonnementen de benamingen als 'Zelden, Weinig, Geregeld en Veel' niet meer. Dit is de reden dat dit niet meer op de site staat.

Groetjes,

Arie

Reageer