.

Aansluitkosten voor prepaid klanten

  • 10 August 2012
  • 5 reacties
  • 1164 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik het een prepaid met nog èèn euro,nou wil ik het opwaarderen en ook internet er op,
ik zag de aanbiedingen van 50+10 min 2,99en internet 200mb voor 7,99,maar moet ik dan ook
aansluitkosten betalen van (wat is het 14,99,ik ben toch aangesloten,want ik kan nog steeds bellen!!!

5 reacties

Badge +6
Beste Cara,

Welkom op het forum!
Simyo rekent aansluitkosten voor alle klanten die een Simyo sim only abonnement bestellen. Uiteraard waarderen we je als vaste klant van Simyo prepaid, maar deze kosten worden door ons gemaakt voor zowel bestaande als nieuwe klanten.

Als nieuwe klant van een Simyo sim only abonnement ontvang je thuis een simkaart die voor je in het netwerk wordt geactiveerd, waarna je kan bellen. Aangezien dit proces identiek is voor nieuwe klanten en bestaande prepaid klanten, vinden we het wel zo eerlijk om hetzelfde bedrag te rekenen. Het feit dat je al prepaid klant bent van Simyo, betekent dus niet dat we deze kosten niet hoeven te maken.

Voor alle prepaid klanten geldt dus dat deze € 14,99 aansluitkosten, moet worden meegenomen in de overweging of een sim only abonnement voordeliger is.
Hallo Natascha,

Dat van de eerlijkheid begrijp ik niet zo goed. Wij mogen toch wel beloond worden dat we klant van jullie zijn en "punten" verdient hebben. Daarnaast zijn er toch ook niet de kosten van het versturen, het verwerken van het nummerbehoud, het sim-paketje voor jullie. Dus ik vind het niet raar dat deze vraag er vaak komt en dat het ons als bestaande klant oneerlijk overkomt.
Badge +6
Beste Shorts,

Welkom op het forum!
Er is geen verschil in het aansluiten van nieuwe klanten en al bestaande klanten. De administratieve handelingen kosten voor beide klanten geld, dat is de reden dat er aansluitkosten in rekening worden gebracht.
Beste Natasha,

Ik wil met de "punten" zeggen dat je bij bedrijven als de SHELL en Kruidvat enz. zegels en punten krijgt. Je wordt dus als klant beloond. Bij het overschrijven van prepaid naar een abonnement snijdt het mes van twee kanten. Zowel voor jullie als het bedrijf Simyo en wij als afnemer van Simyo. Het maandelijkse abonnement, we verdienen er allebei aan. Wij mogen er dan toch ook wel een beloning voor krijgen dat wij al klant bij jullie zijn. De beloning van: geen aansluitkosten, waar iedereen vragen bij heeft. Dus waarom richten jullie je "alleen" op nieuwe klanten en niet op de klanten als ons die al een abonnement hebben?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi shorts,

Het is zeker geen rare vraag. Wij doen ons best om ook de bestaande Simyo klanten te belonen. Zo kunnen sinds enkele maanden ook alle klanten met een lopend abonnement gebruik maken van de nieuwe acties. Voor prepaid klanten is er bijvoorbeeld een beloning wanneer zij nieuwe klanten aanmaken. Een tijd geleden hebben we ook een actie gehad waarbij klanten bij overstap geen aansluitkosten hoeven te betalen. We proberen dus op onze wijze klanten te belonen om zo de binding te vergroten. En een spaarsysteem is zeker niet uitgesloten in de toekomst.

Groetjes,

Alex

Reageer