.

Beantwoord

Aansluitkosten bij overstap prepaid naar abonnement

  • 7 July 2013
  • 8 reacties
  • 1193 Bekeken

Ik ben op de site niets tegengekomen dat voor de overgang van prepaid daar jaarabonnement aansluitkosten berekent worden.
Ik ben dan ook verbaasd dat ik nu een contract krijg waar euro 14.99 berekend word tbv van aansluitkosten.
Indien dit berekend wordt dan bedank ik voor het abonnement en ga verder met prepaid
icon

Beste antwoord door Natascha 9 July 2013, 12:14

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Deze overstapkosten zijn komen te vervallen en hoeven niet betaald te worden. Hoe dit verrekend wordt weet ik niet, maar betalen hoeft niet.
Waarom zetten ze dat dan in het contract??
Badge +6
Ik ben op de site niets tegengekomen dat voor de overgang van prepaid daar jaarabonnement aansluitkosten berekent worden.
Ik ben dan ook verbaasd dat ik nu een contract krijg waar euro 14.99 berekend word tbv van aansluitkosten.
Indien dit berekend wordt dan bedank ik voor het abonnement en ga verder met prepaid


Hoi Johnns,

De aansluitkosten worden wel in rekening gebracht en gecrediteerd door het systeem. De aansluitkosten worden om deze reden vermeld op het contract.

@Martijn® bedankt voor het meedenken.
Ik wacht het af.
Bedankt voor de reacties
Badge
Het is mij onduidelijk of je als trouwe (prepaid) klant nu wel of niet aansluitkosten moet betalen. Juist omdat de tarieven met andere lowcost-aanbieders gelijk zijn is het wel vreemd dat je met deze aansluitkosten duurder uitbent als je bij simyo blijft.
Badge +8
Het is mij onduidelijk of je als trouwe (prepaid) klant nu wel of niet aansluitkosten moet betalen. Juist omdat de tarieven met andere lowcost-aanbieders gelijk zijn is het wel vreemd dat je met deze aansluitkosten duurder uitbent als je bij simyo blijft.

Hoi NdB,

Niet! :)
Sinds kort rekenen we geen aansluitkosten als je van Simyo prepaid naar Simyo sim only overstapt. Staan ze er wel, dan geef je dat aan ons door en halen we ze weg. Maar wanneer je netjes via de overstapknop overstapt, dan staan ze er niet hoor. :)

Zijn er nog meer dingen waar je aan twijfelt voordat je de overstap maakt?

Groetjes,
Charlene
Badge
Dag, Ik wil overstappen naar een abo, verschillen de kosten voor bellen in buitenland tussen abo en prepaid? En hoe lang duurt het voordat het is overgezet?
Badge +6
Dag, Ik wil overstappen naar een abo, verschillen de kosten voor bellen in buitenland tussen abo en prepaid? En hoe lang duurt het voordat het is overgezet?

Hoi NdB,

Wat fijn om te horen dat je wilt overstappen naar een abonnement. De tarieven voor het bellen naar het buitenland verschillen bij abonnementen ten opzichte van de prepaid tarieven. De tarieven die gelden voor het bellen in en naar buitenland voor de abonnementen vindt je hier . Wanneer je wilt overstappen van prepaid dien je hier de overstap link te gebruiken. Het overstappen van prepaid naar abonnement duurt 2 werkdagen.

Reageer