.

Vraag

Aanpassen tenaamstelling factuur, hoe regel ik dit?

  • 31 July 2023
  • 8 reacties
  • 38 Bekeken

Hoe kan ik de tenaamstelling op de factuur (laten) aanpassen van mijn simonly abonnement?


8 reacties

Hallo @Maartje_WEA staat jouw eigen naam niet goed op de factuur of gaat het abo over naar iemand anders?

In beide gevallen even bellen of WhatsAppen met Simyo.

 

 

Hallo @JanD,

Licht eraan hoe dit gezien wordt. De factuur staat op een bedrijfsnaam en de rechtsvorm van dit bedrijf is veranderd. Er moet B.V. achter komen te staan.

Ik had mijn vraag hier gesteld, omdat de wachttijd via telefoon enorm lang is en ik had gehoopt dat iemand mij zo kon vertellen hoe ik de tenaamstelling kan aanpassen. Wellicht is er een pagina of link op de website hiervoor die ik gemist heb.
Ik heb zelf geen telefoon van de zaak en vind het daarom niet prettig om met mijn privé What'sApp te communiceren met Simyo.

Heb je nog een ander idee dan contact opnemen per telefoon? Via chat krijg ik de melding dat er niemand beschikbaar is voor dat communicatiekanaal.

Groeten,
Maartje

Reputatie 7
Badge +9

Volgens mij is bellen/whatsappen niet handig in dit geval, want hiervoor is op de website aangegeven wat er gedaan dient te worden. In dit geval is een email versturen naar klantenservice@simyo.nl vereist.

Wat precies nodig is, staat vermeld op deze pagina.

Aanvulling: Geen idee of dit ook geld voor de bedrijfsnaam. Dat stond niet vermeld in de originele vraag!

Hallo @Groentjuh ,

Top, dat is wat ik zocht! Bedankt! 😀

Groeten,
Maartje

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Maartje_WEA,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik zie dat @Groentjuh de juiste link met je heeft gedeeld. Het enige wat ontbreekt is dat wij ook een uittreksel van KVK moeten ontvangen indien het om een bedrijfsnaam gaat 😊.

Bedankt voor de hulp @Groentjuh en @JanD!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +9

Het enige wat ontbreekt is dat wij ook een uittreksel van KVK moeten ontvangen indien het om een bedrijfsnaam gaat 😊.

Is het misschien mogelijk om dat op die pagina te vermelden? Of op deze pagina een vraag "Bedrijfsnaam wijzigen”

 

Hallo @Roeqajja ,

Bedankt voor jouw aanvulling.

Ik heb inmiddels een mail naar de klantenservice gestuurd voor verdere tekst en uitleg. Het formulier dat ik zou moeten gebruiken voor contractovername is gericht op personen en ik kan hierop niet de aanpassing van de bedrijfsnaam vermelden.

Ik wacht de reactie van de klantenservice af.

Groeten,
Maartje

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Maartje_WEA,

Bedankt voor je reactie. Voor het aanpassen van enkel de bedrijfsnaam is het versturen van een kopie ID en uittreksel KVK voldoende, hier was geen contractovername voor nodig aangezien het contract op je eigen naam blijft. :)

Dat lijkt mij inderdaad een goed idee, ik geef dit intern door. Bedankt voor het meedenken! @Groentjuh 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer