.

Beantwoord

Aanbiedings email met verkeerde link?

  • 25 November 2013
  • 5 reacties
  • 580 Bekeken

Badge
Ik kreeg een email met de aanbieding om mijn abo met een jaar te verlengen en 1 eur per maand korting te krijgen.

De link in de email stuurt me simpelweg naar Mijn Simyo en daar vind ik geen optie om te verlengen, beetje slordig denk ik dan.

Kan iemand van Simyo me de weg wijzen?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 November 2013, 12:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Ik kreeg een email met de aanbieding om mijn abo met een jaar te verlengen en 1 eur per maand korting te krijgen.

De link in de email stuurt me simpelweg naar Mijn Simyo en daar vind ik geen optie om te verlengen, beetje slordig denk ik dan.

Kan iemand van Simyo me de weg wijzen?


Hoi Zwartje,

Welkom op het forum!
De e-mail die je hebt ontvangen is per abuis te vroeg verstuurd. Ik wil je vragen het aan de einde van week nog een keer te proberen om je bundel te verlengen met korting. Kan je laten weten of het gelukt is?
Badge
Dank Natascha, ik zet een reminder en probeer het einde vd week /begin volgende week nog een keer. Ik laat het weten.
Reputatie 5
Badge +11
Dank Natascha, ik zet een reminder en probeer het einde vd week /begin volgende week nog een keer. Ik laat het weten.

Top! Ben benieuwd 🙂
Badge
Dank, vandaag (3/12) gekeken en nu was de aanbieding inderdaad niet te missen. Ook meteen gebruik van gemaakt. :)
Reputatie 5
Badge +11
Dank, vandaag (3/12) gekeken en nu was de aanbieding inderdaad niet te missen. Ook meteen gebruik van gemaakt. :)

Ik zie het, helemaal goed! 😃

Reageer