.

Beantwoord

3/4 van minuten/sms en internet bundel al weg

  • 22 March 2013
  • 5 reacties
  • 536 Bekeken

Badge
Vraag al tel. beantwoord. Thanx.
icon

Beste antwoord door Natascha 28 March 2013, 10:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge
Hoe kan het dat ik Mb's betaal, terwijl ik alleen bellen en sms kocht? Lijkt me een fout van Simyo, iets verkopen waar ik geen overeenkomst voor heb.
Mijn beltegoed schiet naar beneden door Mb verbruik, terwijl ik alleen data wil verbuiken met wifi.
Heb een iPhone. Wat kan ik instellen om dit te voorkomen?
Reputatie 7
Je beltegoed kan niet afnemen door dataverbruik. Daarom moet je ook apart een bel/-smsbundel en een databundel aanschaffen. Voor het dataverbruik zul je, als je geen bundel hebt, achteraf apart een buiten-de-bundel-factuur krijgen. Deze kosten zullen hoger zijn dan binnen-de-bundel.

Op je Mijn Simyo staat naar alle waarschijnlijkheid je datagebruik actief. Deze zul je moeten uitzetten waarna je geen data meer tot je kunt nemen. Van dit forum heb ik begrepen dat het datagebruik wel standaard open staat ook vor die abonnees die alleen willen bellen en/of sms'en.

Ik weet niet hoe je in een iPhone je 3G uit kunt zetten.
Reputatie 7
Badge +9

Ik weet niet hoe je in een iPhone je 3G uit kunt zetten.


Op mijn Engelstalige iPhone kan dat onder Settings (Instellingen?) > General (Algemeen?) > Cellular (??) > Cellular Data (??). Als je dat uitzet dan wordt er voor datagebruik alleen de Wi-Fi verbinding gebruikt.
Badge +6
Vraag al tel. beantwoord. Thanx.

Hoi Gast023,

Welkom op het forum!
Wanneer je later in de maand klant wordt krijg je naar rato berekend minuten en mb's tot het einde van de maand.
Elke 1ste van de maand krijg je een nieuwe bundel.
Badge +6
Hoe kan het dat ik Mb's betaal, terwijl ik alleen bellen en sms kocht? Lijkt me een fout van Simyo, iets verkopen waar ik geen overeenkomst voor heb.
Mijn beltegoed schiet naar beneden door Mb verbruik, terwijl ik alleen data wil verbuiken met wifi.
Heb een iPhone. Wat kan ik instellen om dit te voorkomen?


Hoi Taiwana,

Het is mogelijk om gebruik te maken van het internet met een prepaid simkaart van Simyo. Ik zie in het systeem dat je de optie 'Internet op je mobiel/MMS' hebt uitgezet. Je kan nu alleen gebruik maken van het internet wanneer je over WIFI beschikt.

Reageer