.

Beantwoord

1 abonnement voor 2 nummers in een duo-sim telefoon, is dit mogelijk?

  • 28 March 2023
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties

Hoi!

 

Ik heb een telefoon met 2 simkaarten. Kan ik 1 abonnement afsluiten die ik op beide nummers kan gebruiken?

Ik wil graag 1 nummer zakelijk houden en 1 nummer privé. Zou fijn zijn als ik niet twee abonnementen hoef aan te schaffen. Mijn wens is bvb zakelijk uit te kunnen zetten in het weekend, maar wel hetzelfde abonnement te blijven gebruiken op mijn privé nummer. 

 

Dank!

icon

Beste antwoord door Groentjuh 28 March 2023, 10:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Bij Simyo is alleen 1 abonnement = 1 nummer = 1 (e)simkaart mogelijk. 1 abonnement met 2 nummers kan niet. 1 abonnement met 2 (e)simkaarten kan niet. etc etc!

Dank! Kan dit bij een andere aanbieder wel?

Reputatie 7
Badge +9

Dank! Kan dit bij een andere aanbieder wel?

Niet dat ik weet. In de echte zakelijke markt wellicht. Meestal is de vraag naar 1 hetzelfde nummer op 2 simkaarten.

Voor het schema van de zakelijke sim is mogelijk iets als deze app. Die app kan gesprekken gebaseerd op simkaart automatisch weigeren.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MUU,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! Ik zie dat @Groentjuh je hier het juiste antwoord op heeft gegeven, bedankt hiervoor! 😊

Het is bij ons inderdaad niet mogelijk om gebruik te kunnen maken van duo-sim. Je hebt per aansluiting één nummer, mocht je dus gebruik willen maken van twee nummers dan zou je hiervoor twee abonnementen moeten aanvragen :).

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer